Vraagje ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MvanL, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Ja dan zit je op het wachtbankje.... Ohhh vreselijk is dat :D

2. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Kon het niet laten
    Omdat je zei dat je na een duidelijkere streep vaak een knaller krijgt hebk er toch nog ff een avond testje tegenaan gegooit en een ontzettend dikke knaller hij was zelfs donkerder als de controle streep, manlief is net thuis haha
    Is het nou verstandig om morgen ook seks te hebben?

Er stond als de streep net zo donker of donkerder is dan kan je 24-48 uur verder je eisprong verwachten

Fijn weekend gehad verder?

Groetjes

3. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Klopt helemaal wat je zegt. Wat fijn he zo'n knaller! Daar kan je nu echt niet meer omheen! :D super! En als je het vanavond flink gezellig maakt en morgen ook nog (kan ook eerder dan 's avonds maar geen idee of dat uit komt natuurlijk, haha). Je eisprong komt inderdaad 24uur/48uur daarna.

Ja fijn weekend gehad, lekker rustig.
    En jij? :)

4. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Hier okk lekker rustig! Zaterdags werk ik altijd dus blijft voor min weinig weekend over dus dan wilk ook lekker een beetje bankhangen en zo haha

Gister voor een goeie geklust vanavond helaas pas om 10 uur weer tijd om te klussen maar om het zekeren voor het onzekeren te nemen doe ik dat maar ;) hahah ben benieuwt wat mn ovulatietest vanmiddag zegg of er nog steeds eens treepje te zien is of ineens helemaal niks, mja dat zien we vanmiddag pas ergens tussen 16 en 17 uur haha fijne dag

5. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Heerlijk toch bankhangen :) ik werk soms op zaterdag, maar was nu lekker vrij.

Goed bezig! Ja gewoon vanavond voor de zekerheid nog even klussen, kan geen kwaad :D. Ben benieuwd hoe je ovulatietest er vandaag uit ziet. Ik hoor het wel weer van je! Jij ook een fijne dag!

6. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Wow!!!
    Weer een dikke knaller hahaha
    Dus dat word vanavond zeker nog een productief avondje hahaha
    Heb ook mega krampen nu dus die moet ik even aandxe kant zetten vanavond al zal dat lastig worden hahha

7. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16

hihi, dan is het zeker niet overbodig om nog een keer te klussen! Succes maar weer:D haha. Mega krampen? waar?? Onderin je buik?

8. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ja links onderin hebk sindsk gestopt ben met de pil al ;) dus dat het een eisprong was was meteen duidelijk maar het was ff kijken oft voor of na of tijdens de eisprong was maar is dus duidelijk tijdens dqan zal vanacht mn eitje wel springen denk ik zo

9. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Oke! Fijn dat je het aanvoelt!
    Je banner klopt trouwens wel precies! (of had je hem aangepast?

10. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Nee hahah niet aangepast gewoon de cyclus van vorige keer aangehouden toen hadk ok 31 dagen dus dat is toeval hahaha maar wel makkelijk :p

11. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Haha dacht ik al... Wel fijn dat het dan een beetje regelmatig is :)

12. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ja idd das wel fijn hooen dat als het niet raak mocht zinn datddat zo blijft

En bij jou ? Ook een beetje stabiel

13. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Mijn cyclus bedoel je?

14. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ja is die ook steeds gelijk of verwchild het nu en dan ? Sorry als ik er soms wat langs type maar mn ipad ontspoorrt af en toe wat type betreft hahah

15. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Haha maakt niet uit.. heb ik ook best vaak.. ik zit voornamelijk op m'n mobiel op het forum en heb dan elke X van die voorgestelde woorden en dat heb ik dan niet in de gaten.. en dan heb ik het bericht geplaatst en wijzig ik weer wat, haha.

Mijn cyclus was nadat ik was gestopt met de pil 28/29 dagen. Heb toen 2 cyclussen gehad. En nu na de miskraam lijkt hij word onregelmatiger.. door die ovulatietest die ik nu heb gebruikt denk ik dat ik rond de 34 dagen zit...

16. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Okey dan ist zeker fijn dat er ovulatie testen zijn he! Wel egt rot zeg een miskraam, hoelang was je zwanger toen je er achterkwam dat het niet goed zat?
    Hoor de laatste tijd in mijn omgeving ook veel meide die ooit een miskraam hebben gehad, lijkt me nogal heftig hoop eigelijk dat ik dat nooit hoef mee te maken!

Hopen dat je snelweer zwanger bent !

17. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Ik kwam er achter bij de eerste echo, was toen 11 weken.. maar het bleek bij de 5 weken al niet verder gegroeit te zijn, maar m'n lichaam heeft het helaas niet opgemerkt dus ben er best lang mee doorgelopen. Uiteindelijk cytotec gehad (medicijnen die de weeën opwekken) en daardoor de vruchtzak verloren. Was erg heftig! Pff. Dit is de eerste ronde na de miskraam dat we er weer voor gaan. Heb 1 menstruatie na de miskraam afgewacht

18. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Zo dat is erg heftig ja! Dat gaat je niet in de koude kleren zitten, hoop dat jullie snel een mooie en voledige zwangerschap tegemoet gaan!!! Ga met je mee hopen!

19. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Ahh dankje, lief van je!
    Ik hoop het ook!! :)

20. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Vandaag niks op mntest een heeeeeeel licht streepje maar dat tel ik als niks
    Dus nu maar afwachten
    Heb nog wel steeds krampen heel raardxat hebk eerder niet gehad datddat zo lang doorging en heb ook last van alsk ga zitten dat het onder wat opgezet en extreem gevoelig is egt wazig mja meer als afwachten kan ik helaas niet doen
    3-2 is mn nod
    1 nadeel 2-2 is er een feest en als ik niet zwanger mocht zijn zou ik graag een wijntje mee drinken natuurlijk dus ik twijfel nog om miss als ik viet ongesteld zou zijn 2-2 al te testen
    Zou dat kunnen ?
    En zinn er testen die dan aan te raden zijn?
    Heb hier in de kast een cb test en action test liggen
    Mag het eigelijk niet hopen maar hoop egt dat ik in 1 keer zwanger ben mn hele familie is dat gelukt (alle vrouwendcan van onze eige familie) dus hoop dat mij dat ook lukt hahah

Deel Deze Pagina