2-2 kan je prima testen hoor. Kv 2v5 kan je ook proberen. En meid, probeer je niet teveel vast te klampen aan de 1ste zwanger worden. Natuurlijk zou het super zijn! En ik gun het je van harte maar het is geen falen ofzo als het niet lukt he
Neejklopt haha en heb ok nog de tijd ben pas 24 maar het zou toch wel mooi zijn haha Tnx Nu maar afwachten
Zou zeker mooi zijn! Dat wachten is ook Ohh zo vreselijk! Ik duim voor je dat het lukt deze 1ste keer!
Nja valt wel mee haha werk van 6 tot 16 uur en dan wqssen strijken koken poetsen etc dus dagen vliegen hier voorbij haha ga ook erg vroeg naarbed meestal 9 uur dus die 12 dagen zijn zo voorbij
Ik durf niet te veel te hopen.. maar natuurlijk doe ik dat wel heel erg!! Heb kleine klachtjes wat er wel op kan duiden dat ik zwanger kan zijn maar ben zo bang dat m'n lichaam me voor de gek houd. Dus test nog niet, vind het wel steeds lastiger worden. Ik ga zondagochtend testen
Zo de dagen vliegen voorbij nog maar een goeie week voor mij spannend hoor Blijf wel sinds gister wat trekkende krampjes hebben hoop natuurlijk stiekem dat het een innesteling is hahah
Damn vandaag mega pijn in heel mn borsten Heb 1,5 jaar geleden een verkleining gehad en daardoor inm n tepel bijna geen gevoel ze voelen alleen koud en warm meer niet endce huid als je een borst voor je ziet op hoogte van de tepel en alles eronder okk geen gevoel meer Maar nu ineens mega pijn in mn borsten zelfs word er helemaal gek van bleh Hopen dat het het waard is en het daarom ook een goed resultaat geeft nog een goei weekje wachten maar hoop toch dat deze pijn niet aanhoud haha hoe gaat het bij jou ? Fijn weekend xx
Hee! Hier helaas gistermiddag ongesteld geworden! Pff wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg. Moet de komende maanden echt wat nuchtiger zijn, ook al voel ik van alles ervan uit gaan dat ik niet zwanger ben. Pff wat een domper..... Hopelijk krijg jij wel een knaller over een week!
Dat is heel jammer ja Ik ben ook bang dat mijnlichaam me voor de gek houd maar dat zienwe dan volgende week Denk dat je die knopniet makkelijk om kunt zetten met hoop !! Zalv oor mij in iedergeval heeel lastig worden haha Nu lekker thuis in bed onder de dekens ben misselijk en door de kramoen vand ea fgelopen dagen zit heel mn rug vast (slaataltijd op mn rug) Dus lekker ff te bed met een kruik rug warm houden Kan haast nietmeerwachten haha