Afgelopen vrijdag een negatieve ovulatietest (ook geen licht streepje of niks te zien) zaterdag niet getest (stomstom) en gisterenochtend een tweede streep, maar niet zo donker als de testlijn. Gisterenavond zo'n zelfde streepje met ietsje donkerder aan de linkerkant maar naar mijn mening niet positief. En nu vanmorgen getest, is de streep een stuk lichter dan gisteren 😕. Gisteren wel geklust maar is mn ei nu geweest of niet? Vorige cyclus had ik hetzelfde en toen werd ik met zo'n test 2 weken later ongi....
Ik heb deze ronde action testen gebruikt, omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus zou zijn na de vroeggeboorte van b*. Mijn test streep werd ook niet even donker als de controle streep. Ik weet zeker dat mijn eisprong geweest is, omdat ik ook temp. Ik vind de clearblue testen het fijnst, geen gezeur met turen, gewoon een smiley of niet. (Het goedkoopst bij bol.com als je er 20'koopt) hieronder mijn testen, 28/1 om 12 uur was dus mijn positieve test.
De action testen worden bij mij ook niet positief terwijl ik met dezelfde urine met de zwanger&kids dipstick wel een knaller had.
Dank je voor jullie antwoorden. Ik heb de testen van sensitest. Ik denk wel dat er wat aan de gang is geweest, ook aan andere symptomen dan alleen die testen. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon zo'n cb ernaast leg als ik het idee heb dat ie sensitest positief wordt. Maar goed, mocht t afgelopen zaterdag zijn geweest dan hebben we toch nog op het goede moment geklust dus dan ga ik het wachtbankje op....