Hoi dames, Weer een topic van mij. Wil morgen tarwekiemolie halen om de innesteling te bevorden. Maar wie heeft het gebruikt en wat was je ervaring? Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb het afgelopen ronde gebruikt. Niet zwanger helaas, maar wel flink meer bloedverlies dan voorheen, wat dus wel een goed teken is. Je baarmoederslijmvlies wordt er dikker van, wat nu dus ook weer afgebroken moet worden
ja die had k ook besteld bij de natuurwinkel ben echt benieuwd. Ik heb ook een korte LF hoor ook dat je LF ook verlengt wordt
Ik gebruik het nu zo'n 2 maanden en mijn baarmoederslijmvlies was afgelopen fm mooi dik (10 mm). Ik denk zeker niet dat het enkel door de tarwekiemolie komt (ik spuit ook hormonen), maar wellicht is het een combi van factoren. Ik heb nooit meer zo dun baarmoederslijmvlies gehad als van vóór het gebruik ervan. De verpleegkundige zei ook 'mooi blijven gebruiken dan, want er zit ook vitamine E in en dit is ook goed voor bijv. je huid'.
Hier gebruikt tijd terug vanaf eisprong en niet zwanger. Misschien dat ik het wel weer ga proberen maar bij mij had het geen effect.
1malig gebruikt en nog nooit zo een korte LF gehad als toen... Ik bleek achteraf ook een lichte tarwe intolerantie te hebben, dus het slechtste wat ik kon innemen was dat wel.
Nou ik heb ze van vogel eentje al ingenomen. Weet niet wat is maar voel me relaxter. Hahaha. Ben benieuwd deze ronde?
ik heb het ook 3/4 maanden gebruikt en niet zwanger. het enige wat ik had is een hele korte cyclus...ben er weer snel mee gestopt en alles is weer zoals vanouds.
Ik heb het deze ronde gebruikt van a vogel 2x per dag en ben nu zwanger, of het toeval is weet ik niet..
mijn cyclus was toen 29 dagen....maar ik ging van 29 dagen naar 24... dat is nog niet het ergste maar het bruinverlies begon ook al een week eerder..nu heb ik cyclussen van 25/26 dagen, en bruinverlies maar 1 dag eerder.... kortste cyclus was dus 24 dagen en de langste29..ook een keer 27...28... daar ligt het niet aan maar k verloor wel steeds eerder bruin en bloed...en duurde langer voor het doorzette.
Ik gebruikte ze ook van a.vogel en slik ze nu nog steeds Baad t niet dan schaad t niet toch 😁
Ik heb ze ook genomen en was gelijk zwanger van m'n zoontje!😊 ga ze zeker weer nemen mocht er nog een wens zijn voor een 3e kindje!