Vraagje Ovulatietest clearblue digital

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door TessMe, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hallo,

Wij zijn al best een tijdje bezig voor ins eerste kindje.
    Zou volgende cyclus beginnen met ovulatietesten. Heb de clearblue digital gekocht. Heb al ruime tijd een cyclus van 40 dagen gehad. Alleen de laatste cyclus was 34 dagen. Als ik van de 34 dagen uit ga zou ik rond 21 feb een eisprong hebben. Nu wilde ik net even kijken hoe die ovulatietest werkt en heb er 1 gedaan. En er kwam een :)!!
    Hoe kan dit? Zit nog lang niet bij de ovulatiedatum. Me afgelopen menstruatie was wel erg raar. Korte menstruatie met daarvoor 6 dagen bruinverlies.

Heeft iemand ervaring met deze testen. Of een idee waarom hij eerder een smiley aangeeft?

Liefs

2. WLE

WLE Niet meer actief

zover ik weet zijn deze testen altijd betrouwbaar!
    dus ik zou klussen.. :D

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Uhh, miscchien zelfs even een zwangerschapstestje doen??

Ik ben niet bekend met die testen als ovutesten, gebruikte zelf altijd sensitest dipstick (ook nog eens een stuk goedkoper) dus meer tips kan ik je helaas niet geven...

4. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Ik zeg ook... Klussen met die hap!

Ik gebruik de testen al een tijdje en bij mij klopt het iedere keer weer.. krijg steeds tussen dag 11 en dag 14 een smileyface!

Veel plezier!!

5. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb altijd 2 dagen een smiley, andere dagen nooit.

6. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou ook zeggen KLUSSEN!! Bij mij klopte de Clearblue ook.

7. TessMe

TessMe Niet meer actief

Erg bedankt voor de reacties:)
    We hebben ons er zeker aan gehouden;)

Vond het alleen zo gek dat ie gelijk smiley aangaf.
    Ga vandaag nog een keer testen. Als je eisprong voorbij is moet ie toch weer een rondje aangeven?

Liefs

8. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Yep, dan geeft hij weer netjes een rondje af!! Teminste.. bij mij wel! Ik heb eigenlijk ook nog geen verhalen gehoord dat de CB digitaal vals positief/negatief gaf!
    Goed dat je lekker geklust hebt, nu weer 2 weken afwachten.. succes!

9. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ja spannend toch elke keer weer.
    Gebruik jij de test al lang? Ik wilde hem eigenlijk gewoon 1 ronde gebruiken om te kijken OF ik wel een eisprong heb. Heb in nov 2009 een miskraam gehad dus ik KAN wel zwanger raken. Zit alweer in de 3de ronde da de mk.

10. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Yep, ik gebruik deze testen al vanaf September! Ben er heel tevreden over.. Geen gestaar naar streepjes, maar gewoon duidelijk ja of nee!
    Ik ben vanaf vorig jaar Juni bezig voor mijn eerste beebje, helaas is het nog niet gelukt, maar moet zeggen dat ik ook nog niet iedere maand benut heb, Ik denk dat ik van de 10 rondes nu een keer of 5 gericht geklust heb! Dus eigenlijk pas in ronde 5.. haha.. dit houd ik mezelf maar weer voor!

Grtz. Linnieke

11. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ja ondanks dat het je eigen lichaam is heb je er zo weinig over te zeggen. Wel prijzig als je ze al zo lang gebruikt! Ik heb ze 1 malig gekocht. Om te kijken of er wel een eisprong was. En die is er dus. Heb vandaag nog eens getest en hij is nog steeds positief. Als het goed is moet ie morgen dus weer negatief zijn.

Liefs

12. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Het kost inderdaad wel wat geld ja, maar werd zo onzeker van die andere testen.. Zat zo vaak te twijfelen of het nou positief was of negatief.. werd er gek van.. vandaar..
    Hoe lang zijn jullie nu bezig?

13. TessMe

TessMe Niet meer actief

Wij zijn bezig sinds september 2008. Heb een hele onregelmatige cyclus gehad tot juli 2009. Waren erg lange van rond de 50 en zelf 1 keer 73 dagen. Maar sinds juli 2009 is hij 40 dagen geweest. Behalve dus de laatste cyclus die was 34 dagen. En deze is dus ook korter aangezien ik nu mijn eisprong heb. In november een mk gehad. Heel erg vond ik dat maar omdat je best al tijd bezig bent is er ook opluchtig. Zo van.. Ik KAN dus wel zwanger raken. Heel dubbel.

14. TessMe

TessMe Niet meer actief

Oh ja over die streepjes. Die heb je op deze testen ook. Als je het teststaafje eruit trekt. Ik zag dat het ene streepje vandaag donkerder was dan gisteren. Kijk jij daar ook weleens naar?

15. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Jammer dat je een mk hebt gehad, zal wel moeilijk zijn geweest.
    Maar wel goed dat je het positieve eruit haalt.. Om te denken dat je in ieder geval wel zwanger kunt worden! Dat scheelt al een hoop! Al is het alleen maar rust in je hoofd!

Ja, ik kijk daar wel naar ja, naar die streepjes, maar weet heel goed dat ik er geen waarde aan mag hechten. Gelukkig.. want die streepjes zijn bij mij nooit even donker.. whaha.. anders was ik me daar weer druk over aan het maken..

16. TessMe

TessMe Niet meer actief

Nee hecht er inderdaad ook geen waarde aan. Maar toch kijk ik er altijd wel effies naar. Probeer er ook zo min mogelijk mee bezig te zijn. Al is dat soms moeilijk.

17. TessMe

TessMe Niet meer actief

Heel vreemd. Het is nu de derde dag dat ik de ovulatie test gebruik en hij blijft positief! Weet iemand hoe dit kan.

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    mm nee dat is gek, bij zijn het steeds maar 2 dagen. Misschien duurt de piek bij jou wat langer. maar ik zeg ook maar wat.

19. TessMe

TessMe Niet meer actief

Raar he? Lees toch veel over dat die testen geen vals positief of negatief afgeven. Heb ook eergister en gister wel zeurderig gevoel gehad aan de linkerkant van me onderbuik. Heb dit gevoel elke maand een paar dagen. En nu die ovutest posi was weet ik dat het me eisprong is. Maar vind het heel raar dat ie positief blijft.

Zie in je onderschrift dat je ook aug 2008 gestopt bent met de pil. Ik ook. Jij hebt wel afspraak met de gyn gemaakt? Ik heb daar bewust voor gekozen het nog even niet te doen. Ik ben nog vrij jong (21) En wil het liefst dat het natuurlijk gebeurt. Waarom heb jij ervoor gekozen wel te gaan?

Liefs

20. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Misschien een stomme opmerking, maar weet je zeker dat je niet zwanger bent?!

Je hoort wel vaker dat meiden die een posi zwangerschapstest hebben ook een posi ovulatietest hebben...

Deel Deze Pagina