Ervaringen indrooglijn Sensitest dipstick

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door soof1985, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soof1985

soof1985 Nieuw lid

15 jan 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ervaring met een indrooglijntje van sensitest en was wel of niet zwanger?

Ik deed vanmorgen een zwangerschapstest van Sensitest 4 dagen voor nod met ochtendurine. Zaterdag is trouwens mijn nod. De test was negatief. Toen ik een 2 uur later nog een keer keek, was er een heel dun pennestreepje te zien. Ik heb er nog nooit van gehoord dat sensitest dipstick ook een indrooglijnje laat zien. Wie heeft dit ook meegemaakt en was zwanger... of niet?

Groetjes!

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Waarom probeert iedereen altijd voor de nod te testen?
    Snap het wel hoor maar hier krijg je zoveel onduidelijkheid door:(

dit staat er over de sensitest dipstick : 7. Wacht 5 tot 10 minuten om het resultaat af te lezen. Het is belangrijk dat de achtergrond geen verkleuringen meer laat zien. Wacht niet langer dan 30 minuten met het aflezen van de testresultaten.

Dus tussen de 5 a 10 minuten is het geldig, daarna niet meer...
    Als je twijfelt probeer er over een paar dagen nog eentje.

3. mirthe1984

2 dec 2007
    33
    0
    0
    Hoi Soof

Ik deed 3 dgn voor mijn nod een sensitest dipstick die gaf bij mij na de afleestijd ook een heel licht streepje. echt heel licht. maar wel net zo breed als de controlelijn! en ben nu toch echt bijna 6 weken zwanger.
    maar een penstreepje zou denk ik eerder een indrooglijntje zijn.

ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt!!

4. soof1985

soof1985 Nieuw lid

15 jan 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

K ga morgen nog een testje doen. Wel ff een ander merk, ik heb clear blue liggen. Wie weet...! :D

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik heb ook de sensitest gebruikt en kreeg eigenlijk meteen een lijn. Als je na 2 uur een streepje ziet is de test niet geldig. Mss ben je nog net te vroeg met testen;)

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    en heb je alweer een test gedaan?

7. Ensch

Ensch Lid

1 nov 2009
    44
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook wel eens die dipsticks gebruikt, en iedere keer nog een vaag lijntje gehad maar niet zwanger :S

Deel Deze Pagina