vraagje over predictor ovu test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lente67, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Wie kan mij helpen? Vandaag en gisteren een ovu test van predictor gedaan. Gisteren een heel licht test streepje en vandaag leek de streep horizontaal ipv vertikaal. Had wel grotere urine druppels dan gisteren gebruikt. Zou het teveel urine geweest kunnen zijn? Het controle streepje was wel goed zichtbaar en vertikaal bij het test-streepje dus niets. En is het beter om daarvoor niet teveel te drinken? Er stond niets over in namelijk.
    Waarschijnlijk morgen of overmorgen mijn eisprong dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Alvast bedankt,
    Lente

2. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Ik was ook al op zoek naar ervaringen met deze testen, en zo te zien op andere fora zijn ze niet al te best. Ik baal ervan... Hopelijk heeft iemand nog antwoord op je vraag. Heb vanmorgen een testje gedaan (geen ochtendurine), en er kwam een hele lichte streep op. Ik ga vanavond nog een keer testen, kijken of het al wat donkerder wordt.;)

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Mamaj,

Ja, helaas nog geen andere reacties en heb zojuist een derde test (3e dag) gedaan en nu een iets donkerder streepje maar was vergeten na 5 minuten te kijken en keek dus pas na 10 minuten. Weet niet of ie dan vanzelf lichter is geworden. Het is ietjes lichter dan de controle streep maar het scheelt niet veel. Morgen weer proberen en dan zie ik het wel. Nu steeds rond 7 uur gedaan morgen.Morgen proberen in de namiddag.
    Suc6 met de ovu testen.

Groetjes,
    Lente

4. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Vandaag dan duidelijk een donkerder test streepje dus vruchtbaar! Dus vanavond aan de slag hahahaha.
    Het klopt ook met mijn draderig slijm dus de test werkt wel.

5. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    :D Geweldig Lente, ik wil net hetzelfde naar jou gaan schrijven. Vanmorgen een duidelijke teststreep, dikker dan de controlestreep, welke er nog eerder stond dan de controlestreep! We zullen elkaar morgen pas weer schrijven denk ik... hihi ;)

6. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Vandaag is het streepje wel even dik als de controlestreep alleen nog een beetje lichter dan de controlestreep vanmiddag om vier uur nog eens proberen want als het goed is moet vandaag mijn meest vruchtbare dag zijn

Liefs

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Daatje ben benieuwd of ie dan donkerder is! Suc6 en hopelijk binnenkort je 4e wonder. Wauw!

Liefs,
    Lente

Deel Deze Pagina