vraagje ovulatietest en bloed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door suus1987, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoi.. ik heb even een vraag.. ik had vandaag een positieve ovulatietest en steken in mijn buik.. maar nu had ik net voor ik naar bed ging en op de wc een grote boodschap deed flink wat bloed bij het afvegen.. best wel veel bloed met slijm (sorry).. uit mijn vagina.. wie weet wat dit kan zijn?
    Morgen ga ik naar de HA dus dan kan ik het ook vragen maar wil eigelijk al eerder weten of iemand dit ook ooit heeft gehad en weet wat dat is?

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid ik zou het niet weten. Ik menstrueer nu nog heel licht zit al op dag 10. Omdat ik een temperatuur verhoging had vanmorgen heb ik een ovulatie test gedaan. En deze was positief zie mijn album.

Jou situatie is wel iets anders moet ik zeggen. Maar wat het bij mij is zou ik echt niet weten...

Ik heb ook last van kramp, steken en lage rugpijn...

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    het rare is ook dat ik normaal al mijn andere cyclussen nog nooit bloed verloren heb.. en zelf nu smorgens ben ik weer bloed verloren.. iets minder dan gister maar nog wel gewoon redelijk wat.. zal zo maar een aan de HA bellen.. ook al vind ik dat best een beetje eng

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid heb je al wat gehoord van de huisarts..?

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    nee.. ga er zo naar toe.. 9.10 een afspraak

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Laat even weten hoe je bezoekje aan de ha is afgelopen.

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hoi ik ben weer terug van de HA.. hij is zo'n fijne man he:D.. mijn lieverd mag zijn kwakje al weg gaan brengen.. hij denkt dat ik wel gewoon een eisprong heb..wel spannend.. want het gaat nu echt beginnen.. ik moet over een paar weken terug komen bij de huisarts.. Hijzei ook gewoon kwakje.. da vond ik wel relax.. hij was echt heel relax en heel meelevend.. en ik mocht beslissen of ik nu al stappen wilde ondernemen of nog een paar maanden wilde wachten.. maar we gaan dus al stappen ondernemen.. Hij zei wel dat ik heel mooie cyclussen had en waarschijnlijk ook wel echt elke maand een eisprong gehad had..

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    bloed was waarschijnlijk gewoon van de eisprong trouwens:D

Deel Deze Pagina