Vraagje ovulatietest en NOD

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Keekje, Feb 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Keekje

Keekje Actief lid

Feb 15, 2016
    183
    0
    0
    Hoi meiden,

Graag jullie mening. Op 5 februari ben ik midden in een pilstrip gestopt (13 vd 21 pillen geslikt). We besloten voor een 3e te gaan, dus gelijk maar rigoureus gestopt haha. Omdat ik altijd een lange en onregelmatige cyclus heb, ben ik gelijk begonnen met ovulatietesten. Op 13 februari had ik de meeste donkere streep tot nu toe. Zie bijgevoegde foto. Omdat ik ook steken in liezen had die dag, waaraan ik meestal mijn naderende ei voel, ben ik ervan uitgegaan dat dat m'n Lh piek was. Ook omdat de streep daarna weer afnam. Als dit idd mijn ei was, zou ik nu 12 dpo zitten (of 11 of 13). Tot nu toe negatieve zwangerschapstesten, kon het testen niet laten. Ook geen aankondiging van menstruatie tot nu toe. Bij mijn eerste twee testte ik ook pas 13 dpo en 14 dpo positief, maar lees hier zoveel meiden die al heel vroeg positief testen met kv2v5 en action. Moet gewoon afwachten natuurlijk maar twijfel nu of mijn ei überhaupt wel geweest is. Wat denken jullie? Eénmaal opgedroogd was het teststreepje over zijn geheel de kleur die hij aan de uiteinden heeft, maar daar heb ik geen foto van. Het is een test van zwanger en kids.

Attached Files:

2. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Ik denk dat je ei (nog) niet geweest is en dat je lichaam nog bezig is met het opstarten van de eigen hormooncyclus (= ontpillen). Je kunt denk ik het beste wachten tot je ongesteld wordt en dan voor de volgende ronde gaan. Misschien kun je daarbij door blijven testen, dan weet je zeker of je wel of geen eitje hebt gehad.

3. Keekje

Keekje Actief lid

Feb 15, 2016
    183
    0
    0
    Ben er ook bang voor.. Bedankt voor je reactie!

4. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    Ookal was het streepje na volledig doorlopen even donker als de uiteinden vind ik nog steeds dat ie lichter is dan de controlestreep... En dus negatief.
    Verder kan je niks anders doen dan afwachten en doortesten tot je als een positieve ovu test hebt.

5. Keekje

Keekje Actief lid

Feb 15, 2016
    183
    0
    0
    Met je eens! Alleen toevallig dat ik net die dag 'naderende ei' krampen had. Maarja, we gaan het zien, blijf doortesten (ovu) idd.

6. Keekje

Keekje Actief lid

Feb 15, 2016
    183
    0
    0
    Nou meiden, het streepje van de ovulatietest kan als positief beschouwd worden denk ik. Net getest, wauw ik kan het nauwelijks bevatten.

Attached Files:

7. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    Wow wat snel!
    Gefeliciteerd!!

8. Keekje

Keekje Actief lid

Feb 15, 2016
    183
    0
    0
    Nou, zeg dat... Dankjewel!

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    van harte gefeliciteerd!!

10. Voila

Voila Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

11. Keekje

Keekje Actief lid

Feb 15, 2016
    183
    0
    0
    Hey meiden,

Bedankt. Heb de avond alleen wat bruine stolsels verloren en daarna weer negatieve testen. Heel raar, verder heeft t bloed niet doorgezet

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    ik las het in je andere topic. Sorry meis! Denk dan haast dat die gereageerd moet hebben op een eisprong, maar deze digitale had ik het niet van verwacht omdat deze juist meer HCG nodig is dan die met wekenindicator. Echt heel vreemd dit.

Share This Page