1 oktober is mijn miskraam begonnen was 6.3 zwanger. op 2 oktober echo gehad en daar was alleen een verdikt slijmvlies en een zwangerschapsring van 4 weken te zien. Ik had nog een clearblue liggen en wilde kijken of het hcg uit mn lichaam was maar die geeft nog steeds 3+ aan.. aankomende dinsdag weer een echo. . bij wie duurde het ook zo lang? Bij vorige miskramen al na paar dagen weer de test negatief.
Misschien restweefsel? Ik heb alleen ervaring met een curettage (en bbz) en toen het duurde ook wel even. Ongeveer 2-3 weken, maar dat is natuurlijk een andere situatie.
ja daar denk ik ook aan aan restweefsel maar zou wel vreemd zijn aangezien er niet echt iets was te zien op de echo van een vruchtzakje oid. En vloei echt heel erg met stolsels etc. we zullen het zien dinsdag
Masrya, wat apart dat ze toch nog een zwangerschapsring hebben gezien na je miskraam. Ik heb 3 miskramen gehad, maar daar was direct op te zien dat de baarmoeder weer gesloten was ( geen verdikt baarmoederslijm meer en ook geen zwangerschapsring ) Weet je heel zeker dat het een miskraam was en niet een innesteling ? of bloed verlies door een andere oorzaak. ?
Bij mijn 4 v.mk was het hcg na een paar dagen niet meer aantoonbaar op een test. Net wat de andere meiden zeggen: weet je zeker dat het een mk is? Mss verlies je de helft van een tweeling?
Het zou niet de 1e keer zijn dat ik de helft van een tweeling verlies dan. Mijn zoon is de andere helft, zijn broertje is met 10 weken overleden. maar om terug te komen op de echo van 2 okt. Ik zou dan al positief getest hebben voor mijn eisprong of net na. Dat kan dus niet. Dus heb echt geen flauw idee, hoop dinsdag dat ik schoon ben van binnen.
mijn gyno zei toen dat het soms wel 8 weken kan duren! maar ik was 13 weken en bij ons was het anders.. maar je weet maar nooit.. probeer nog even vol te houden en niet te veel te testen! je maakt jezelf alleen maar verdrietig.. heel veel sterkte!
Succes vandaag bij de echo, ik hoop dat er meer te zien is als de vorige keer. Ik blijf het vreemd vinden dat als het een miskraam is, dat ze dan toch een zwangerschapsring hebben kunnen zien ( want dat zou betekenen dat ze helemaal niet kunnen zeggen dat het een miskraam gaat worden ) Het is een aanname die ze dan doen op basis van hoe groot het zou zijn, maar het gebeurd met regelmaat dat iemand minder lang ver is als gedacht. Bij mijn eerste 2 miskramen ( heb er 3 achter de rug ) kon je zien dat de baarmoeder leeg was ( geen zwangerschapsring of verdikt baarmoederslijmvlies te zien. Bij de laatste zag alles op de echo's er prima uit ( wel bloedverlies die ze niet konden verklaren ) dinsdag een echo, alles goed, woensdag een echo ook alles goed....vrijdag een echo....baarmoeder leeg....geen zwangerschapsring of verdikt baarmoederslijmvlies. Dus ik vraag me echt af of het wel een miskraam in wording is. Ik duim voor je dat dit niet het geval is. Nogmaals heel veel succes !!!!
Even een update vanuit het ziekenhuis. Op de echo was een zakje te zien met vocht.. dus toch geen goedlopende zwangerschap. Moest gelijk laten prikken op hcg en moet wachten op de uitslag. Pfff
Dankjewel amber, Het zakje met vocht waarschijnlijk bloed.. aangezien ik nog steeds vloei. Moest wachten op de uitslag van hcg om een bbz uit te sluiten. Hcg is 9 dus de test van vrijdag waarschijnlijk restjes geweest volgens de gyn. Vol goede moed door, hopend op een goede zwangerschap.