Hallo Ik gebruik zwanger en kids ovulatie testen. Vorige maand voor het eerst gebruikt. Ik ga voor IUI behandeling. En op het moment dat ik ging ovuleren gaf de test wel duidelijk 2 streepjes. Maar de streepjes waren echt niet hetzelfde. Ik heb vorige maand ook clearbleu gebruikten die was echt duidelijk was de laatste helaas. Nu ben ik weer aan het testen en nu kwam er vanochtend weer zo'n streepje als de vorige keer. Maar wat moet ik hier nu van denken. Ik zit er weer tegen aan ik moet vanmiddag rond 16:00 weer testen. Kan er dan veel verschil zijn met vanochtend? En wie heeft ervaring met zwanger en kids? En eventueel een rijtje met foto's zodat ik kan vergelijken. Ik vind het gewoon raar de clearbleu wel positief aangaf vorige maand. En dat zwanger en kids vager was. Alvast bedankt
he bah niemand die mij kan helpen? Verlies nu slijm met wat oud bloed. Moet vanmiddag weer testen rond 16:00. En aan de hand daarvan gaan ze zien of ik wel of niet morgen de IUI krijg. Maar ik vind de testen erg onduidelijk. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik voel aan mijn lichaam wel dat het eraan zit te komen.
hier mijn zwanger en kids rijtje de teststreep moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep, dan komt je eisprong binnen 24-48 uur. lichte streepjes tellen helaas niet, omdat zelfs mannen LH in hun urine hebben, en dat dus ook te zien is op zo'n test
Hoi, bij mij is zwanger en kids ook steeds iets vager dan Clear blue. Wellicht kleuren ze bij clear blue wat sneller. Maar het gaat vooral om de smiley. Als je die hebt is er een piek. Ik heb gebeld met clear blue en in principe moet je neeit naar de strepen kijken, maar het is wel zo dat als er meer hormoon is, het streepje donkerder wordt.