Nu wel positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bloem85, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ben ik weer....na 1,5 week geleden een topic geopend te hebben over een positieve zwangerschapstest en ovulatietesten (toen ging ik er vanuit dat het een eisprong was) heb ik nu weer een tweede streep op de zwangerschapstest.....zou het echt positief zijn? (zit nu op 10 dpo)
    Ben benieuwd......

Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Ik zie wel duidelijk wat! Kwam de streep binnen de tijd? Spannend!!! Morgenvroeg nog een testje?

3. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik zie wel wat maar kan niet uitmaken of de streep grijs is of roze. Binnen 2 dagen nog eens testen en kijken of hij duidelijker is geworden! Ik duim!

4. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve reacties! Het streepje is wel roze en was heel licht binnen de 5 minuten, maar wel zichtbaar. Na 10/15 minuten was hij een stukje duidelijker...!!
    Ga maandag de 2e test doen....we gaan het zien!

5. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ja, kv heeft wat meer tijd nodig dan de 5 minuten die er vermeld wordt op de verpakking. Heel benieuwd hoor!

6. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Whaa ik zou mezelf echt niet kunnen inhouden tot maandag. Maar is wel het beste idd. Haha! Hopen op een dikke vette streep maandag!

7. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

haha Sunshine.....herken ik ook wel hoor! Maar morgen hebben we een drukke dag dus dan kan ik makkelijker zeggen dat ik pas maandag een nieuwe test doe...haha!! Anders ben ik ook niet zo geduldig hoor;)

Deel Deze Pagina