Kleine beetje bloed in slijm; NOD rond 2 Aug.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nora1983, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    wij gaan voor een 2e kindje, heb een onregelmatige cyclus dus gebruikte in ov-testen. Op 17 & 18 Juli had ik dik positieve testen, dus toen sowieso geklust. Mijn NOD is aankomend weekend, rond 2 Aug. Ik heb nog geen duidelijke klachten, wel regelmatig zeurderige hoofdpijn, het heel erg snel warm hebben(opvliegers!), darmen die te snel werken en soms beetje gevoel in mijn onderbuik. Soms ben ik licht in mijn hoofd en ook sommige dagen erg moe/lusteloos. Oja, en supersnel sagarijnig!!!:x:D

Nu ging ik net naar de wc en toen ik afveegde zat er slijm(dik draderig)met een heel klein beetje bloed er in op wc-papier. Wat kan dit zijn? Begin van toch een menstruatie of iets wat te maken kan hebben met evt. zwangerschap? Oja, moet nog even vermelden dat ik gisterochtend een zw-test heb gedaan uit nieuwsgierigheid;)en ik dacht echt een heeeeeeeeele vage streep te kunnen zien. Hij leek omo-wit, maar als ik goed keek zag ik toch iets wat een streepje kon worden....

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!!

2. D199

D199 Lid

24 mrt 2015
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haai

Als ik jou was zou ik over een aantal dagen weer testen zaterdagochtend ofzo. Als je dan zwanger bent is ie vast donkerder

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Klinkt toch positief hoor, spannend!

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb een beetje op internet en zo zitten zoeken, het kan een innestelingsbloeding zijn als ik het zo uitreken met mijn kalender erbij(noteer namelijk alles, vanwege onregelmatigheid). Maar ik ben pas blij als ik over een paar dagen hopelijk een positieve test heb!

Reageren op dit topic mag nog steeds hoor, hoor graag ervaringen van jullie!

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi, even offtopic; zie dat je heel erg lang hebt moet wachten op een wondertje. Wat ontzettend mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is!:D

Deel Deze Pagina