Dipsticks

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moess, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

Vraagje: welke dipstick zwangerschapstesten zijn echt goed? Waar hebben jullie goede ervaringen mee? Ik heb zelf slechte ervaringen met die van zwanger en kids, daar had ik steeds streepjes op terwijl ik niet zwanger was.

Ik wil nu graag weer een nieuwe lading kopen, vandaar jullie ervaring en mening gevraagd :)

2. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Waarom dipsticks? Heeft dat een reden? Gewoon ff benieuwd...

3. Moess

Moess Niet meer actief

Omdat ze goedkoop zijn en ik er dan in 1 keer een heleboel bestel

4. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik heb ze van 2besure. Opzich prima, maar niet heel gevoelig. Vandaag mega vaag streepje terwijl kv en cb duidelijker aangeven meteen!

5. Moess

Moess Niet meer actief

Ja ik denk dat ik uiteindelijk toch maar gewoon voor kv ga.
    Spannend zeg Zoesje!

6. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik heb ook slechte ervaring met z&k, terwijl ik de ovu dipsticks daarvan wel heel fijn vind.

Ik gebruik altijd kv die vind ik toch t gevoeligst.

7. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. RozeNikki

RozeNikki Actief lid

2 feb 2016
    141
    0
    0
  9. Moess

Moess Niet meer actief

10. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze eerlijk gezegd nog niet geprobeerd. Moet nog 4 dagen wachten hihi.
    Ik las er verschillende verhalen over...maar ja dat lees je eigenlijk over alle merken. Dus misschien wel het proberen waard voor het geld :)

11. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de extra gevoelige ovu testen van 2besure! Erg tevreden over!

12. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Hoi, ik koop ook altijd een ladinkje dipsticks omdat die goedkoop zijn en dan kan ik een paar dagen lang elke dag testen, wat ik fijn vind door die grote onzekerheid van een prille wel/niet zwangerschap.

Ik heb die van sensitest eens tegelijk met kruidvat 2v5 uitgevoerd, en ze sloegen toen allebei positief uit. De sensitest was iets lichter van kleur, maar ook duidelijk te zien. Geen twijfelstreepjes!

Die zwanger & kids dipsticks vond ik erg vervelend in gebruik, omdat de gehele teststrip lange tijd roze bleef (als ik het me goed herinner) Daardoor kon je de test pas heel laat aflezen, pas als de roze zweem wegtrok of als je hem uitspoelt. Die koop ik niet meer.

De sensitest dipsticks heb ik nu weer gekocht. Mocht je een vaag twijfelstreepje krijgen, ren je gauw naar de winkel voor kruidvat 2v5. :) Blijft het helemaal wit, dan weet je genoeg en ben je niet teveel geld kwijt....

Oja, ik raad de sensitest midstream wel af, (die met het hartje) die hebben zo'n vervelend omhulsel met een piepklein raampje, waardoor je haast niks ziet. Je moet ze openslopen om het goed te kunnen zien, of je moet echt een knaller van een test hebben. (misschien niks mis met de strip zelf hoor, alleen het omhulsel dus)

13. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Ps. En de sensitest blijft bij mij ook echt wit als ik niet zwanger ben.

14. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    De gewone sensitest dipsticks ovu testen, geen verwarrende 2e streep. Bij "gevoelige" testen heb je dat wel.

ZW testen van kv en action:)

15. Moess

Moess Niet meer actief

Ja het gaat me echt om de zwangerschapstesten. Ovulatietesten gebruik ik niet meer.

Aan de ene kant denk ik van, ik koop leeker veel dipsticks. Aan de andere kant kan ik beter niks in huis halen, dan kan ik ook niet te vroeg testen. De verleiding is wel echt groot met zo veel testen in huis

16. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Gebruik ik ook! Ook erg tevreden. Kreeg er zw testen bij. Als t zo ver is en die zegt
    Positief haal ik alsnog doe van de kV.

17. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    tot nu toe erg tevreden over Sensitest.

18. Moess

Moess Niet meer actief

Thnx voor de tips!

19. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Romed-online.nl. Helaas hebben ze geen dipsticks meer want die waren echt spotgoedkoop😂

Maar de cassettes zijn ook zeker niet duur, en zijn hetzelfde als die van t kruidvat:)

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik heb de wondfo testen gebruikt, ben er erg tevreden over.
    Ik heb nog een voorraadje liggen, dus mocht je ze willen overnemen, dan mag je me een pbtje sturen!

Deel Deze Pagina