Kan een ovulatietest ook positief zijn als je eisprong al geweest is?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Apekop, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Kan een ovulatietest ook positief zijn als je eisprong al geweest is?

Vroeg ik mij af... Ik neem aan dat die LH piek waar ze over spreken nog best hoog kan zijn als de eisprong bijvoorbeeld net geweest is??

Wat weten jullie?

2. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    ps. als ik vanavond en morgenavond aan de klus ga, maak ik wel een goede kans toch?? Aangezien m'n eisprong over twee dagen is? Heb net redelijk positief getest... Het teststreepje was bijna net zo donker als de controlestreep.

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Vanaf nu om de dag klussen zou ik zeggen. Proberen zo lang mogelijk vol te houden :D

4. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    We hebben vrijdagavond en gisteravond gevreeƫn en volgens de ene banner/app had ik gister mijn eisprong en volgens de andere vandaag. Dus een beetje vaag blijft het wel maar mijn gevoel zegt dat ik gisteren m'n eisprong had. Dus ik denk dat we wel op de goede tijden geklust hebben. Nu alleen nog afwachten of het goed gaat qua bevruchting en innesteling... Best spannend weer.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    We lopen precies gelijk :D

6. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Oh ja idd! Wat grappig! Is jouw NOD ook op de 22e?

7. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Ik sluit me daarbij aan. Dan bedoel ik over het gelijk lopen :) Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gedaan, dus rond 23 januari NOD. Het was toevallig dat ik de test ging doen, had volgens de berekeningen vorige week al mijn eisprong moeten hebben! Nu kan het klussen en het lange wachten beginnen...succes allebei :)

8. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Hier nog 1 die gelijk loopt! vandaag overduidelijke ov-test gedaan! succes allemaal met klussen en afwachten!

Deel Deze Pagina