ik betaal me blauw aan de zw. testen... 3 ma/mk's achter de rug en nu vh weekend op dag 15,16,17 bruin bloedverlies (geen eisprong gespot maar mogelijk was deze al voordat ik begon met testen?), mogelijk innesteling maar kan ook best zo zijn dat cyclus door de war is door MA (daarna wel ovulatie en 1x ongesteld geweest overigens).. nu ben ik steeds aan het testen; word gek van onzekerheid... maar loop aardig in de papieren en mag best een flinke dosis sensitest aanschaffen als ik nu ongesteld wordt... dus mocht iemand zwanger zijn en komend jaar toch niet meer gaan testen of als test over datum is, dan weet je me te vinden via een pb-tje!! super thanks!!
Ehm, iedereen die test zal ervoor moeten betalen? Ze zijn voor ons allemaal duur. Misschien toch minder gaan testen dan.... En tests over datum die zijn toch niet meer betrouwbaar??
ik denk inderdaad dat het dan miss een idee is om telkens 1 test te doen als je daadwerkelijk overtijd bent als je er geen geld voor hebt... ook zijn er dipsticks via internet te krijgen voor ongeveer euro per stuk. misschien dat een idee?
Klopt ladies en ik wil ook de goedkope dipsticks gaan kopen... en zoveel test ik niet onnodig maar eerst moest ik veel testen om te kijken of hcg uit lichaam was.. nouja zal jullie er verder niet mee lastig vallen.. ik dacht ' mocht iemand nou geen test meer nodig hebben...' kan het altijd proberen! heb zelf tijdens zwangerschap zoontje ook alle overgebleven ovu en zw testen weggegeven (muv verzendkosten) via dit forum dus wie weet..
mocht afgelopen weekend je innesteling (met bruinverlies) hebben plaatsgevonden, dan test je toch echt te vroeg. Volgens mij kun je dan eind volgende week (met normale cyclus) pas goed testen.... Ga nou niet telkens te vroeg testen. Dat is elke keer weer een teleurstelling en weggegooid geld! Dat scheelt dan ook al in het aantal testen en dus in het geld.
je hoeft niet perse te testen of het hcg al uit je lichaam is hoor... je kan ook gewoon een paar weken niet testen en dan alsnog een test doen. Dan is het hcg heus wel uit je lichaam. Ik snap dat je het niet leuk vindt maar als je het niet kan betalen? En als je wel graag wilt testen of de hcg eruit is hoeft dat toch niet perse elke dag? Toen ik zwanger was heb ik juist meer test gekocht Ik wilde zien of ie donkerder werd en ik wilde die cleur blue test doen voor de fun Bij kruidvat heb je natuurlijk 2 voor 5 euro maar je hebt er ook zat goedkopere via internet. Die zijn misschien een optie om te zien of de hcg uit je lichaam is.
het is niet dat ik het niet kan betalen hoor... maar meer: als iemand er nog een in de kast heeft liggen, zelf zwanger is en de einddatum nadert.... meer zo bedoeld en zo niet, dan pech! Na innestelling kun je toch na een dag of 5 al testen?
dag 5 is wel heel vlot na innesteling, vaak krijg je dan negatieve testen terwijl het een paar dagen later wel positief wordt bijv. de testen van de kruidvat 2 voor 5 valt toch wel mee? als je af en toe test..
tja, ik heb wel blauwe aders over borsten lopen... en de hele tijd zeurende menstruatieachtige pijn... maar ben vertrouwen in lichaam beetje kwijt en snap niet dat ik ovulatie dan niet gevoeld heb..
bunchy: ik snap je punt hoor! ik heb ook mijn testen die ik eerder over had aan mijn schoonzusje gegeven. (helaas werd het een mk en had ik later toch weer nieuwe nodig, maar goed dat maakt niet uit) deze keer had ik er maar weinig gekocht, en de meeste opgebruikt om te kijken of mn hcg weg was, dus heb niets voor je liggen meer... ik zou zeker een week na innesteling aanhouden voor een eerste test. stel dat je een vroege innesteling had op 4 dpo, dan een week later is het 11 dpo. de eerste positieve testen verschijnen meestal vanaf 10 dpo volgens mij. ik zou dus proberen nog even geduld op te brengen. ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt en dat het nu helemaal raak is!
Waarom dan niet gewoon 2x per maand een testje doen Dus om de 2 weken een test! Dat kost je dan maar 5 euro per maand en dat is makkelijk te overzien toch
Thanks surf! Tja, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een innesteling is geweest... maar anderzijds.. ook raar dat ik geen ovu gespot heb... baal er zo vreselijk van! ik dacht na een eisprong en menstruatie dat het allemaal wel weer ok zou zijn.. maar blijf toch hopen dat het een innestelingsbloeding was en dat ik over een paar dagen een pos. test in handen heb.
ach Fafje, wat heerlijk, je bent gewoon al 3 maanden zwanger en het gaat dus goed!!!! Tranen springen in mijn ogen, wat een groot geluk!! leef altijd extra me je mee omdat ik weet van jouw voorgeschiedenis en het feit dat onze mannetjes even oud zijn!!Van harte gefeliciteerd meis; het is je zo gegund! Ik voel me stiekem best een beetje ongelukkig.. snap zo niks van mijn lichaam.. zo'n rare bloeding tussendoor en maar geen ovu! Van welk merk zijn jouw ovu-testjes? o wacht, anders pb ik je wel even..
ah wat lief van je, dankjewel!!!! ik probeer je ook steeds te volgen, in deze afgelopen rotte periode, hoop zo dat je snel 2 streepjes hebt!!!! en dat je baby gewoon lekker bij je blijft!!!! het merk is van het ziekenhuis! (heb nog geen pb van je) natuurlijk hoop ik dat je ze niet nodig hebt...maarja goed is toch handig mocht het wel nodig zijn, kun je in elk geval je ei opsporen....temp je ook!?
Hopelijk heb je niet veel testen meer nodig! Aan testen kan ik je niet helpen, maar ik heb wel een kortingscode waar je misschien iets aan hebt (ik heb de code al 2x gebruikt, dus volgens mij is hij niet persoonlijk)? De code geeft 10% korting bij www.zwangerenkids.nl: EX10HTGP54C Succes!
heb niet alles gelezen maar zal op een amerikaanse site eens dat ze testen in de lengte doorknipten. Scheelt je de helft. Die van zwanger en kids zijn breed.