Ik heb geen idee wat m'n cyclus en lijf doen nadat ik vorige maand ons zoontje verloren ben en icm pcos Volgens de ovu testen heb ik vorige week een ei gehad ( houd slag om de arm ivm pcos) testen liepen netjes af naar blanco...rare bloeding en Sporting verder, geen menstruatie,toen liep ovu weer op? Ik denk ik waag een zs testje ertegen aan kosten toch geen drol bij de action... Deze was twee weken geleden omo wit. Maar nu er verschijnt een streepje met doorlopen blijft licht staan en vervolgens na afleestijd verdwijnt ie? Eerste foto met doorloop, de tweede na 5 min en de derde na afleestijd voeg ik zo eronder toe
Helaas heb ik bij een aantal dames hier al dezelfde problemen gezien met de action early. Mijn eigen ervaring was overigens ook dat de "normale" van de action beter is dan de early.
Dankjewel was al in de berichten aan t spitten Had express de early gehaald omdat ik geen idee heb wat m'n lijf doet
Er zijn helaas meer testen die dit doen. Je ziet waar de streep moet komen te staan wanneer de urine opzuigt. Helaas geldt dat dan niet als positief.
Wat naar dat je je zoontje bent verloren ♡ Ik had ook zo'n test en bleek wel zwanger. Etos Early gekocht toen, die was wel veel duidelijker, zelfs midden op de dag. (Wel even twee uurtjes niet naar de wc)