test niet opgelopen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door manonii, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    nooit gedacht dat ik ooit nog wat zou plaatsen in dit topic.
    Afgelopen maandag op voorgevoel een test gehaald. ik heb momenteel veel stress waardoor ik niet precies weet wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest en wou eigelijk een test doen om zwangerschap uit te sluiten. het was dus erg schrikken toen er een 2e streepje tevoorschijn kwam (vooral omdat we afgelopen maand maar 1 keer gemeenschap hebben gehad MET condoom) Nou heb ik sinds gister het gevoel dat het niet goed zit. vanmorgen weer getest en de streep is niet donkerder geworden
    de 1e test was maandag om 11 uur, hiervoor al 2 keer geplast en de 2e vandaag met de 1e ochtendurine..iemand hier ervaring mee?

Bijgevoegde bestanden:

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik vind het mooie testen hoor .

3. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien worden ze gewoon niet donkerder? Zijn beide duidelijke testen.

4. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Ze zijn beide duidelijk.

5. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vindt het ook duidelijke testen.
    Misschien kan je, om jezelf meer zekerheid te geven, over een paar dagen een cb test doen met week indicatie.

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hij lijkt mij echt wel donker genoeg! Als je niet weet hoe ver je bent, kan het zelfs zijn dat je al zoveel hcg in je lichaam hebt zitten dat de testen teruglopen (dat gebeurt dan).
    Ik zou als ik jou was met dit verhaal een afspraak maken met een verloskundige, die kan op korte termijn een echo met je plannen, dan heb je wat meer zekerheid :)

7. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Ik vind het ok duidelijke testen, sommige vrouwen testen in de middag altijd duidelijker dan in de ochtend. Ik had bij ochtend urine ook altijd een lichtere test dan in de middag.

Succes ik zou over een paar dagen nog een test doen.

voor nu zeg ik gefeliciteerd!!

8. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Hoi,
    Dat is inderdaad schrikken, als je het helemaal niet verwacht.
    Ik heb het idee dat je rechtertest wel ietsje donkerder is dan je linkertest. Volgens mij verschilt het per vrouw en per zwangerschap hoe de testen uitvallen. En of je veel of weinig drinkt natuurlijk. Maar iedereen weet hier denk ik ook, dat lichter wordende testen een (vroege) miskraam kunnen voorspellen. Maar jouw testen worden niet lichter! Ze lopen misschien heel langzaam op?

Ik ben ook onverwacht zwanger nu (wel heel gewenst, ik hoop bij jou ook!) en heb ook lichte testen die licht blijven helaas. Ze zijn nog een stukje lichter dan die van jou. Ik heb er zelf toch een heel goed gevoel over (zelfs ondanks bloedingen die ik had afgelopen week), want voel aan mijn buik dat iets daarbinnen nog druk bezig is. Ik zou er ook wel in willen kijken of alles nog goed zit! Poeh, wat zou ik dat graag willen.

Ik lees zoveel ontzettend verschillende verhalen op internet en ik heb het idee dat de urine thuistesten zeker geen voorspellende gaves hebben, als je begrijpt wat ik bedoel. Lichte testen die licht blijven kunnen vooraf gaan aan een gezonde zwangerschap met een gezond babietje aan het eind van de rit. En knaltesten kunnen slecht aflopen. En duizend variaties hierop.
    Wij proberen zekerheid te halen uit de testen en informatie over het verloop, (ik ook hoor! ik test me suf op het moment) maar ik heb ergens het idee dat dit eigenlijk maar gekkenwerk is. Ik heb zelfs een keer gelezen van sterk positieve bloedtesten in combinatie met hele lichte urinetesten. Maf, toch? Het is misschien maar net, hoeveel er dagelijks 'overblijft' van het hcg hormoon wat je lichaam aanmaakt en wat je dus uitplast. Denk ik hoor, persoonlijk theorietje van een leek. (ben geen wetenschapper of chemicus) :) Als dit complete onzin is, hoor ik het graag trouwens van de meer ervaren testers hier. :)

Daarnaast kun je natuurlijk ook daadwerkelijk aan de lage kant zitten of aan de hoge kant. En dit kan ook allebei goed of slecht aflopen...

Alleen bij lichter en uiteindelijk wit wordende testen, zou ik wel sterk rekening houden met een miskraam....
    Dus..... een heel verhaal... maar ik zou me geen zorgen maken bij deze tests! Ik zou gewoon de verloskundige bellen en hopelijk hoef je dan niet te lang op je eerste echo te wachten. En ondertussen proberen te vertrouwen op je lichaam. (ik probeer dat ook, niet makkelijk hoor!)

Sterkte met je persoonlijke situatie (je schreef over stress) en ook gefeliciteerd met de in mijn ogen heel duidelijke testen! Ik hoop dat het gewenst is voor jou en je man.

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Twee keer een duidelijke test, weet niet of je wel duidelijkere mag verwachten. Succes !

10. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik wilde hetzelfde zeggen als Linky.

Als je hcg te hoog is dan worden de testen lichter en knallen ze niet meer.

Ik zou morgen de vk bellen en de situatie voorleggen.
    Misschien dat je dan binnenkort langs kan komen voor een echo.

Een cb met wekenindicator zou ik niet doen.
    Onbetrouwbare indicatie en als er 3+ komt te staan weet je nog niks.

11. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    dank jullie wel voor de antwoorden. Ik ga het allemaal even flink laten bezinken en maandag bellen met de gyn.
    Ik heb overigens nog steeds een gevoel dat het niet goed zit. bij mijn vorige 2 zwangerschappen nooit gehad. ik vertrouw meestal wel op mijn intuitie, als voorbeeld; voor de zwangerschap van mijn oudste heb ik een jaar lang erg onregelmatige cyclussen gehad tot soms wel 53 dagen en nooit een test gedaan tot het moment dat ik ook daadwerkelijk zwanger was. en nu eigenlijk ook, we hebben telkens netjes een condoom gebruikt en toch had ik het gevoel zwanger te zijn, wat dus weer blijkt en vervolgens dus een vreemd "leeg" gevoel en menstruatiekrampen.

Als alles toch goed blijft gaan, komen we in een hele zware tijd ben ik bang. we hebben al 2 prachtzonen en ons hele leven is eigenlijk ingesteld op een gezin van 4 . de auto,ons huis,ons vermogen om te sparen en te leven. We zijn op het moment druk bezig met allerlei onderzoeken met onze oudste die een ernstig taal en een ontwikkelingsachterstand heeft, vermoedelijk autisme. In september is er een hoop fout gegaan bij mijn ouders,die altijd oppaste als ik moest werken.. door flinke schulden en alles wat erbij hoort zijn ze gescheiden,mijn moeder woont nu bij mijn oma en mijn vader zit in een crisisopvang( het feit dat wij hem niet kunnen opvangen zegt genoeg over de ruimtetekort hier in huis), dus moesten mijn kinderen naar een gastouder waar we nooit op berekend hadden. vervolgens ben ik ook nog sinds 1 december zonder werk komen te zitten. dat wordt dus solliciteren met een dikke buik .
    al met al dus geen ideale timing voor een 3e.

sorry voor de extra info,maar het voelt wel even lekker het van me af te kunnen schrijven

Deel Deze Pagina