Vraagje ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tinkertje, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ooh meiden toch!! Dag 4 een positieve ovulatie test !!...

Is dit wel oke!? :)

2. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    👆 hiet wrrd alles gezegd wat ik ook wou zeggen

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb je een foto? Ik zit nu op dag 3 met positieve ovulatietesten ;). Gisteren was de aller donkerste (piek), dus verwacht vandaag mijn eisprong

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hier een foto, de onderste is van vandaag 12.30uur.. Daarboven van gister eergisteren en dag ervoor :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      2
  5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Spannend!!! Ik herken diteht niet !! Heb altijd maar 2dagen positieve testen!! Nu ineens dit 0_O

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Had je toen ook dit merk? Want bij deze die jij laat zien had ik ook elke keer zulke testen en bij echt positief moest ie nog donkerder zijn dan de testen op jouw foto..

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Zijn de zelfde testen :) in echt zijn ze donkerder das de pest van fotos die verkleuren altijd iets.. Donkerder krijg ik ze nooit en altijd maar 2 dagren 1 knaller en dag erna een donker maar iets lichter dan de dag ervoor :)

8. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Mag ik hier ook mijn vraag kwijt?
    Had op 7 en 8 december een smiley op mijn ovulatietest. Is mijn ei vandaag 10 december al gesprongen? Heeft het wat zwanger worden betreft 'zin' om vandaag te klussen?

Heb trouwens op 6 en 8 december gekust :)

9. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
  10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Bij 4 dagen achter elkaar positieve ovulatietesten zou ik voor de zekerheid eens een zwangerschapstest doen. Een ovulatietest kan namelijk ook bij een zwangerschap positief uitvallen.

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Als je op 7 december voor het eerst positief testte dan springt je ei vermoedelijk 8 of 9 december.
    De dag voor je eisprong en de dag van de eisprong zelf ben je het meest vruchtbaar.

6 en 8 december zijn prima geweest.

12. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie :)

13. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Klopt, heb besloten om morgen tussen de middag gwn de dagelijkse ovu test te doen, als die dan positief is nog steeds dan doe ik Zterdag ochtend een zw testje, om iig een zwangerschap uit te sluiten :) thankss

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Waarom niet vanavond of morgenochtend een zwangerschapstestje doen? Als je ovulatietesten als gevolg van eventuele zwangerschap positief uitvalt dan test je zeker positief met een zwangerschapstest.

15. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Haha nou kijk stel dat het indd een zwangerschap is ( zal vast niet) dan is mn vriend niet thuis nu en ik morgen een hele dag werken, zaterag ben ik de hele dag vrij en komt mn vriend tegen etens tijd thuis..
    Als dan zo is kan ik in alle rust de verassing voor hem bedenken en voorbereiden, het is ons 1e kindje zijn al een jaar bezig, dus wil ik het op een leuke manier brengen hihi en niet snel snel snapje??..
    Maar ik denk nog steeds dat het met mn ei te maken heeft, maar als het niet zo is.... Dan neem ik graag de tijd voor de verassing 😊😊

16. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Even een korte up date van vanmorgen..

Goedemorgen meiden!

Even korte tussenstand van vandaag...
    Temp 36.7 !!! Ik heb kort geslapen van 12 tot 4.00uur toen wakker en met draaien en keren en plassen in hazeslaapjes tot 6.00 gelegen toen temp.. Dus of hij heel eerlijk is weten we niet dat zien we morgen dan wel.. Had wel zojuist van dat witte afscheiding in mn broekje dat heb ik afgelopen dagen niet gehad..,maar goed dat hoeft niet perse iets te zeggen.. Ik kan de rest vd dag niet goed beoordelen wat voor afscheiding het zal zijn want heb een inleggertje in gedaan, vind het niet fris om hele dag met een nat broekje aan tr werken ☺️.. Ik probeer tussen 12 en 13 een test te doen maar verwacht dat deze nu wel lichter is.. spannend wat het morgen ochtend doet kwa temp

Deel Deze Pagina