Hoi meiden, Ik moet even mijn verhaal kwijt, ben helemaal van slag. Mijn man en ik hebben twee prachtige kindjes en zijn eigenlijk nog aan het twijfelen of we wel of geen derde kindje willen. Ik heb een cyclus van ongeveer 25 dagen en meestal al vanaf dag 21/22 licht bloedverlies wat pas na een paar dagen echt doorzet. Nu had ik uit het niets ineens op dag 16 en 17 wat licht helderrood bloedverlies. Dat heb ik echt nog nooit gehad, dus vond het een beetje vreemd. Daarna kreeg ik ineens ook een gek beurs gevoel bij mijn baarmoeder, meer afscheiding en moest ik vaker plassen. Mijn darmen zijn helemaal van slag en ik heb al een week diarree. Een paar dagen geleden bedacht ik me dat het misschien een innestelingsbloeding is geweest en dat ik misschien wel zwanger ben? Bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik in het begin ook enorm rommelende darmen met diarree. Morgen of overmorgen is mijn NOD en ik ben nu helemaal van slag. Zou ik zwanger zijn of zou ik het me allemaal gewoon inbeelden? En aan de ene kant zou ik het stiekem heel leuk vinden als het zo is, ook al is het ongepland, maar aan de andere kant ben ik er helemaal nog niet klaar voor. Het is echt een emotionele achtbaan in mijn hoofd, ik word er helemaal gek van! We hebben deze maand één keer onbeschermde seks gehad, de kans is heel klein dat ik daar zwanger van zou kunnen raken, maar met een vroege eisprong en lang overlevende zwemmertjes toch niet onmogelijk..... BLoedverlies wat ik normaal al een paar dagen heb blijft nu ook grotendeels uit. Gisteren had ik heel lichtjes wat roze bloedverlies, maar was heel weinig. Het was ook een drukke dag met heel veel lopen. Bloedverlies was gisteravond weer opgehouden. Vanmorgen wilde ik een zwangerschapstest gaan halen, toch nog even gecheckt en toen had ik weer een drupje bloed. Ik dacht dat ik nu toch ongesteld zou worden, dus maar geen test gehaald. Nu blijkt een paar uur later dat het bij dat ene drupje is gebleven en dat ik verder geen bloedverlies meer heb. Ik zit nu op dag 23 en zou normaal gesproken allang bloedverlies moeten hebben, ook wel meer dan een enkel drupje. Of zou het gewoon komen van de stress, dat het bloedverlies nu uitblijft? Pffff, ik weet echt niet meer wat ik hiervan moet denken! Wat denken jullie?
Haha ja, daar heb je natuurlijk gelijk in Ik ga vanmiddag toch maar even langs de Action om een testje te halen.... Maar ben benieuwd of iemand de symptomen herkent. En het is ook gewoon fijn om het even te delen, ik word er echt super gestresst van.
Spannend zeg, ik zou er ook een testje tegen aan gooien. Nou maar hopen dat hij positief uitpakt. Wanneer ga je testen?
Nou, vanmiddag een test gehaald. Net voordat ik weg ging nog even naar de wc en toen had ik weer wat rozig bloedverlies, nu wat meer. Voor de zekerheid toch maar een test gehaald, maar ik dacht dat het niet meer nodig was. Op de terugweg naar huis moest ik wachten voor het stoplicht bij een rij auto's en ineens werd ik helemaal onpasselijk van de benzinelucht :s. Ik sta daar bijna dagelijks en nog nooit eerder gehad. Toen ik thuis kwam bleek dat het bloedverlies weer was gestopt en er komt nu weer helemaal niks. Echt heel spannend! Als het bloedverlies niet doorzet ga ik morgenochtend vroeg testen, dan is het 1 dag voor mn nod of op mn nod.
Ik heb net toch alvast een testje gedaan, kon me niet bedwingen. Wel maar een plas van 3 seconden, maar resultaat was negatief. Ook weer een klein beetje bloed, dus waarschijnlijk toch niet zwanger. Ik zal het morgenochtend nog een keer proberen, of misschien nog een dag wachten voor de zekerheid. Maar waarschijnlijk toch niet zwanger, of een mislukte innesteling.
Sorry, beetje laat, maar afgelopen zaterdag toch nog ongesteld geworden. Test op donderdag was negatief ook. Ik vind het wel gek dat ik ineens twee dagen later ongesteld ben geworden dan normaal, terwijl ik eigenlijk altijd heel regelmatig ben. De enige andere keren dat ik ooit overtijd was, was ik zwanger.... Ik had er nu ook veel meer last van dan normaal, dus misschien is er toch iets gaande geweest. Ik vermoed een mislukte innesteling, maar dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten. Misschien was het wel iets anders. Nou ja, het was ook niet gepland, dus de teleurstelling is niet heel groot. En ergens toch weer wel, heel gek, een soort opgelucht en teleurgesteld tegelijk. We denken in ieder geval wel weer serieuzer na over een derde kindje.