Alweer deel 6!!! We zijn alweer ruim anderhalf jaar met elkaar aan het kletsen.. Wat gaat de tijd toch hard!!
Is het inderdaad al zolang??? Waar blijft de tijd. En de kleine is alweer 4 maanden. En de oudste wordt woensdag alweer 4!!!
Heej meiden, heb ff gauw bijgelezen en typ nu op de iPad is ffkes wennen. Echt leuk dat er nog veel schrijven in dit topic vind het ook echt jammer dat ik niet voor 100 % mee kan schrijven maar volg jullie wel hoor. En ik maak me nog niet druk om de ontwikkeling ben allang blij dat alles goed gaat en we zien wel waar het schip strand. As dinsdag weer naar CB ben benieuwd hoe groot ze zijn. Naomi woog gister 8135 gram dus ik schat Elize zo'n 8500 gram. Heb thuis een weegschaal vandaar. Nou meiden slaap lekker allemaal en tot schrijfs
Deel 6 alweer! De tijd gaat inderdaad hard! Nog even en de eerste zwangere gaat alweer voor de 2e! Maar ik vind dit een heel gezellig clubje zo! Het maakt ook niet uit als je even weinig tijd hebt om te reageren. Het is altijd goed als je weer langs komt! @All, gisteren weer controle bij de vk. Alles was weer goed. Ze is alleen nog steeds maar een klein beetje ingedaald. Niet voldoende.. Dus mochten m'n vliezen breken (zonder weeën) dan moet ik meteen bellen. Maandag weer controle.
Zo alweer het zesde deel,wat gaat dat hard. Ik vind het heel apart dat je zoveel hier deelt met eieglijk allemaal wildvreemden. Kun je zien dat een gemeenschappelijk ding heel veel doet. Ik mis de laatste tijd wel wat mensen,zoals mamanouk,magic,Miekje,Eveline. Vraag me af hoe het met hun gaat. @Chivay. Je cadeau is echt heel erg leuk geworden. Ik onthoud dat idee. @Banne. Fijn dat de controle weer goed was. Oke meteen bellen dus als het begint. Is het erg dan dat ze nog niet ver is ingedaald? Ik heb namelijk geen idee. Draaien kan toch niet meer,dus heeft dat dan met de stand van hara hoofdje te maken dat je meteen moet bellen? Hier weer wat prakjes gemaakt. Dit keer ook witlof,ben benieuwd of ze dat lekker vind. Zo meteen komt mijn vriend thusi en gaan we met de buren de schuttingen vervangen. Is echt nodig,was al bijna omgewaaid. Gister heb ik alle planken van ons er al afgeschroeft dus we kunnen zo beginnen. Hopelijk blijft het droog en schieten we op.
Het lijstje ook even mee. Weten we meteen dat si op de eerste pagina staat. Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje) Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 (Meisje) Nbroen 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 (Meisje) Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011 (Meisje) Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 10 augustus 2011 (jongen) San84-ronde ???? nod 8-03-2011 Wendyenrichard - na 3 weken puregon spuiten, op 01 mei inseminatie! NOD= 15-05-2011 Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm Ingie - 4 januari 2011 - Pim - 3560 gram en 50 cm Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm Jeanetjeh - 1 maart 2011 - Luuk - 3425 gram en 46 cm Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Alicia - Banne77 Banne77 - San Nbroen - Chivay
@alicia, Als ze nog niet voldoende is ingedaald en de vliezen breken, zonder weeën dan heb je kans dat de navelstreng naar beneden zakt tussen haar hoofdje en mijn bekken. ALs dan de weeën beginnen dan kan het dus zijn dat haar hoofdje de navelstreng afknelt en dan krijgt ze geen bloedtoevoer meer. Het gebeurt zelden maar ze zijn wel extra voorzichtig. Begint mijn bevalling gewoon met weeën dan is er niks aan de hand want door de weeën wordt ze verder geduwd. Dus voor de bevalling zelf maakt het eigenlijk niet uit of ze ingedaald is of niet. Het zegt ook niks over het moment van bevallen. Het kan nog steeds vandaag gebeuren. Succes met de schutting vanmiddag! Hopelijk schieten jullie lekker op! Tot nu toe is het weer in ieder geval goed! @Chivay, helemaal vergeten te zeggen, wat een mooie luiertaart zeg! Echt heel leuk gedaan zo.
Hey Ladies, Deel 6 alweer jeetje wat gaat het allemaal toch snel zeg! chivay wat een mooie luiertaart. Hoe gaat het met oona? Carpe is het nog gelukt met de laatste fles eraf halen? Alicia heeft nina alweer wat nieuws voor jullie in petto ? Jane gelijk heb je hoor ze groeien lekker en ze hebben elkaar om mee te spelen dus geef ze geen ongelijk. Banne en mereli het begint nu toch wel erg dichtbij te komen hoor dames! wenrich hoe gaat het met jullie? chantal hoe gaat het met liz? jeantjuh en wen hoe gaat het met jullie kleintjes? Zulay heeft haar schema gewoon zelf maar eens omgegooid! Ze wilt wilt alleen nog maar smorgens uit de fles drinken en voor de rst wilt ze alleen maar van een lepel eten of brood! Gister had ik bami gemaakt nou je had haar moeten zien kijken!!!Volgens mij dnekt ze dat ze al 1 jaar is ofzo. En ze wilt haar laatste fles niet meer! Stond er echt van te kijken kan haar niet dwingen om de fles te nemen en ze slaapt gewoon door tot half 8 smorgens dus dan zal ze het wel niet meer nodig hebben toch. Ze heeft gister voor het eerst 2,5 uur geslapen van 16.30 tot 19.00 dit heeft ze ng nooit gedaan! Haar schema is nu 07.30 200+7+3scheppen pap 10.00 fruit + water 13.00 180+6+brood 16.30 pap 19.00 avond eten+water 21.00 naar bed tot half 8 volgende ochtend liefs
tnxsss voor de reacties op de luiertaart Ben er ook wel tevreden over.. valt me reuze mee hoe hij gelukt is haha... @ Banne... Oh nog niet ingedaald helemaal! Fijn dat je iig helemaal duidelijk hebt hoe wat waar! Heb je zelf al een gevoel wanneer ze zich gaat melden?? 23 mei is wel een heel mooie datum (Ben ik jarig) @ Jane... Zitten jou meiden ongeveer gelijk met Oona denk ik.. Gok haar nu op 72/73 cm en 8400/8500gram... Wat leuk dat je zelf een weegschaal hebt.. wij klungelen soms met onze eigen weegschaal en dan vasthouden... @ Alicia.. Lukt het met de schutting?! Wel fijn dat het niet zo enorm warm is vandaag als ze aan t werk moeten in de tuin! Hoe heb je dat witlofhapje gemaakt? Wij eten zelf nooit witlof dus zou niet weten hoe ik dat voor Oona moet maken haha.. Krijgt Nina ook al stukjes? @ Lovely me... haha die Zulay.. zelf de touwtjes in handen genomen! Hier is het schema nu: Fles 180+6 bij het wakker worden Rond 10 uur: Fruit meestal ongeveer 1.5 stuks & Thee of water Rond 12 uur: 1 a 1.5 boterham + paar slokjes thee of water & flesje 90+3 Rond 3 uur: flesje sap (drinkt meestal tussen de 100 en 170cc) en rijstewafel Rond 5 uur: Avondeten + water Rond 8 uur: Fles 180+6 en 4 schepjes bambix Broodbeleg is nu meestal 1tje met boter.. en iets anders op die halve... Soms smeerkaas, appelstroop, beetje jonge kaas, vega-paté, vandaag bv een geprakt aardbeitje Nog even een Oona-spam Bekijk bijlage 150254 Op haar favo speelplekje op het moment... haar ballenbadje.. Inclusief wilde coupe Haar haar is gaan krullen en piekt echt alle kanten op
@Lovelyme, het schiet inderdaad op nu! @Chivay, ik heb zelf het idee dat ik 28 mei niet ga halen maar dat ze eerder komt... Maar ja, is het een gevoel of hoop dat het zo is? hahaha Er zijn een aantal data die ik niet graag zou willen (14 en 26 mei). Dan zijn er al jarigen in de naaste familie. Maar 18 mei en 31 mei zijn de verjaardagen van mijn overleden opa's dus dat zijn mooie data! Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd wanneer ze komt en hoe ze eruit ziet! Wat heeft Oona toch een lekker vrolijk koppie!!
@loveme, ja opzich wel goed.... erg moe en veel klachten deze ronde. Durf niet te vroeg te testen.. niks wat lijkt op toekomstige ongi, al had ik dat de andere 2 rondes ook niet... dit keer wel echt steekjes en speldenknopprikjes in mijn baarmoeder/lies. Alsnog durf ik niks te hopen, de kruidvat trekt me bijna naar binnen als ik er langs loop, maar neem expres geen geld mee naar werk...
Wenrich hahah nou vind het knap dat je je nig in kan houden! Ik hoop zo voor jullie dat het raak is het klinkt in iedergeval wel veelbelovend! Succes San nog een klein weekje!! Spannend ben je al een beetje zenyachtig? Liefs
wenyric@ spannend meid, nog even volhouden!! En hoop zo dat het positief is voor je!! ik duim voor je, knuf!! Hier gaat alles prima, de dagen duren soms wel erg lang. Maar ja ik probeer me zelf er maar door heen te trekken. Ik had net een brief van het uwv dat me zwangerschapsverlof 15 juni in gaat, maar dat ik 2 weken na die datum hoor of ik er wel recht op heb. Hadden jullie dit ook?? Ik vind het vreemd dat je dat pas 2 weken NA die datum hoor. Maar het zal wel kloppen denk ik dan. Voor de rest gaat het heel goed, volgende week dinsdag alweer 30 weken. Ongelofelijk snel gaat het, kan nog niet helemaal bevatten dat ik dan over 10 weken al een kleine meid heb. Spanennd allemaal, maar kwa kwaaltjes loopt alles heerlijk en heel goed! liefs van pluisje
pluisje dat had ik ook pas bij einde contract datum gaan ze alles uitzoeken. Dus komt wel goed. Het gaat dan ineens snel he volgende week al weer 30 weken geniet ervan! liefs
Chivay wat een leuke foto van Oona Ik vind het ook super dat we het al zo lang volhouden met kletsen. Het is ook iets vast van mijn dag hahaha Wendy wat spannend zeg die steekjes enz. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om niet te testen. Hopelijk is het deze ronde raak en word je niet weer teleurgesteld. Ik gun het jullie zo! Pluisje ik weet niet meer hoe dat toen ging met het UWV. Snel gaat het nu he. Al moet ik zeggen dat de laatste tien weken voorbij kropen. Je word ook steeds nieuwsgieriger he. Jeanetjuh hoe was je eerste werkdag? Beviel die een beetje of had je het er erg moeilijk mee? Met Liz gaat het weer goed. Hoest nog wel een beetje, maar daar gebruik ikk nu dampo voor baby's voor, dus het gaat de goede kant op. Ze draait nu ook steeds vaker op haar buik. Dus dat gaat ook helemaal goed nu. Banne spannend zeg. Voor jou duurt het niet meer zo lang. Ben zo benieuwd wanneer je bevalt. Jane ieder kind ontwikkelt zich in zijn of haar eigen tempo. Liz loopt motorisch achter, maar de fysio zei dat ze het zo weer inhaalt nu het spreidbroekje af is. En idd jou meiden hebben elkaar, dus die vermaken zich nog prima. Je zult zien dat ze zo van de 1 op de andere dag beginnen met rollen. Eline Kim word alweer bijna 1. Wat gaat de tijd toch snel! En alweer bijna stoppen met de pil Spannend hoor. Ben benieuwd of het weer zo snel als de vorige keer gaat. Hebben jullie kleintjes ook dat ze niet goed brood eten? Ik krijg vaak maar vier stukjes naar binnen en dan wil ze niet meer. Vraag me af of dat wel goed is. Ik geef haar dus ook nog gewoon een fles van 210 met zeven schepjes aangezien ze zo weinig brood eet. Als ze nou goed brood gaat eten ga ik haar een fles van 160 geven.
joehooooeee deel 6!! mooie foto's gezien. zwangere meiden het gaat opschieten voor jullie. @ chivay leuk is je luiertaart geworden. @ wenenrich heel spannend duim voor je meid. @ san bijna de GROTE dag. @ kirin hoe is het met jou? @ lovely me heb je al bij zulay gaatjes laten prikken? @ wen je ben al een tijdje niet geweest gaat alles goed? en toen wist ik het ff niet meer fijne avond enne bijna weekend
Chantal: Jelmer eet ook niet echt brood, hij vindt er nog niet veel aan. Lovelyme: Die Zulay, zelf haar schema omgooien Chivay: Leuk zeg, zo'n ballenbadje, Oona heeft er zo te zien goed schik mee. Wenrich: De duimpjes draaien weer voor jullie. Verder weet ik het even niet meer, heb vanmiddag voor het eerst gewerkt weer, best pittig weer, helemaal omdat het al een vermoeiende week is, zo alleen met Jelmer.
hey meiden goh deel 6 wat lullen wij vrouwen veel zeg haha @pluisje ook alweer bijna 30weken schiet lekker op! geniet er nog maar van en niet druk maken over je verlof komt allemaal goed @alicia en is het gelukt met de schutting?? leuke fotos van nina wat zit ze er heerlijk bijdehand bij achter die score tafel haha @chivay mooie luiertaart zeg super gaaf ben gewoon jaloers dat ik niet zo crea ben haha grappige wilde foto van oona in haar ballenbad haha @banne nog maar heel even dan heb je jullie dame in handen heerlijk idee toch @wendy knap dat je nog niet test duimen blijven draaien hier hoor @san nog een weekje toch? spannend hoor ben je al zenuwachtig? @chantal had julian ook dat hij niet zoveel brood at in het begin nu eet hij bijna 2 boterhammen haha gewoon blijven aanbieden komt vanzelf het is even wennen gelukkig gaat het beter met de dampo @lovely die zulay wat een tante ze regelt het wel even zelf haha knap en toen wist ik het niet meer sorry meiden gister weer oppas dag gehad is toch wel druk hoor mn nichtje wordt eind van de maand 1 en loopt al een paar stappen los bijdehandje hier lijkt julian weer uit zn sprong te zijn gelukkkig hij slaapt weer heerlijk 2x bijna 2 uur behalve vanacht was het weer een beetje drama nog geen extra tandje kunnen ontdekken wel draaide hij steeds uit zn zijslaper op zn buik en dat vind ik toch niet zo prettig nog meer buikslapers hier?? fijne avond meiden liefs