Hier pittige nacht gehad. Voelde me gisteravond al niet lekker, beetje verhoging dus vroeg naar bed. 5uur vanmorgen was het mis, heb de hele morgen boven de wc gehangen. 8uur ambulance hier, was aan het hyperventileren voelde mijn benen en armen niet meer. Nu gaat het redelijk heb wat gekregen tegen de misselijkheid pffff dat was een hel vanmorgen! Hoe is het met de rest? Kipjes en Zonnetraal? Lfs. Juffie
Ben er ook weer!!!!!! Sorry lieve meiden wat een rot dag gister voor vele hier!! Heb het heel erg druk gehad dus lees vanavond even alles terug ......... Voel dat ik flink verkouden word blehhhh en dat rommelgevoel aan myn eierstokken blijf ik voelen....ben zo'n twijfel kous ga weer werkuhh xxxxx
Juffie wat naar dat je zo raar werd. Spanningen die eruit komen, of meer griepachtig? Hier alles goed, weinig te melden...nog steed aan het wachten op mn ongi. liefs
Ik ben dr ook weer. Lekker wezen fitnesse en nu poetsen @kipjes hoe gaat t meis @zonnestraal hoe was t vandaag in t zkh @ all ga rest nu terug lezen Fijn weekend en carnavalse
Nou hebben een heeeeeeeeerlijke ochtend achter de rug....-NOT-..... Namelijk 2,5u moeten wachten. Ik trok het nog net 2u lang dat wachten. Dat laatste half uurtje werd ik obstinaat en bijna heel verdrietig. Heb me met moeite in kunnen houden . Uiteindelijk FM 2: 10 follikels tussen de 11mm en 17mm!!!! Dus dat maakte alles weer goed . Ze moeten nog ff doorgroeien. Dus ipv maandag de punctie wordt dat woensdag. Na gisteren was ik vreselijk nerveus, dus ben nu opgelucht en moe!! Rijden nu naar huis, reageer strax ff wat langer. DA, knuffel meis! Juffie, wat een ellende hè! Al je spanning komt er nu uit. Knuf meis. Bob, lekker weekendje voor de boeg! Lekker van genieten meis! Kipjes, hoest nu meis? Monatoetje, gewoon zomaar ff knuffel voor jou!! Kiyeko, veel plezier met carnaval .
@ juffie, Jeetje, dat is heftig. Ik denk ook dat alle spanningen eruit komen nu lekker even uitrusten en tijd voor jezelf nemen hoor. @zonnestraal, Na al dat wachten dus toch nog goed nieuws ! Dat is fijn Spannend hoor woensdag de punctie ! @ mummy, Je moest vandaag ook werken toch ? Dat rommelende gevoel zal nog wel van de punctie komen, je eierstokken moeten nog herstellen. En wie weet is je emmy al aan het innestelen daarbinnen , ik duimmmm @ ego, Hier gaat het niet zo lekker. Veel buikpijn en een heel dikke buik, lijk wel zwanger pff Kom in geen enkele broek dus lig de hele dag in bed.. Bahh ben het nu al zat dat ik niks mag doen. Verder heel kortademig dus vind het best eng allemaal. Houd alles goed in de gaten. Hopelijk is het allemaal de moeite waard. Fijne zaterdag meiden !
juffie: hopelijk voel je je snel beter.   zonnestraal: oh bah zo lang wachten is echt niks. maar wel een mooi aantal!!!   kipjes: als t niet gaat opijd aan de bel trekken he!   kiyeko: spannend weer een nieuwe poging! *duimduim* all: ik probeerde toen straks bij te lezen in de auto, maar was niet gelukt.. werd me toch misselijk (kan niet lezen in een auto) zijn even naar de winkel geweest waar onze (nieuwe) meubels toen vandaan kwamen, want we willen ons geld terug en dat alles opgehaald word. alle meubels zijn gaan scheuren en ziet er niet meer uit, en zitten nog in de garantie.. duurt nu minimaal een week voor we er iets van horen hoe of wat.
Zo, weer lekker thuis....HALLELUJA!!! Dames, vanaf nu moet het weer goed gaan hier!!! Panter, ik hoop dat je ongi snel doorbreekt....want dat wachten erop...pfffff!!! DA, wat een gedoe met je meubels ...gelukkig zit je in je garantie . Heeft iemand hier iets van Liev gehoord??? Liev als je dit leest, hoe gaat het? En met je 2 spruitjes im bauch? Juffiie, een beetje bijgekomen van dit alles??
Ik ben ook weer ter plekke! Annaatje (toch?) spannend hoor die expositie.. Weet niet of ik daar wel tegen zou kunnen. Juffie jee wat heb jij weer meegemaakt! Eng hoor.. zouden idd spanningen kunnen zijn.. Dikke knuffel schat! Zonnestraal wat een mooi aantal! Gefeliciteerd hoor, dat was het wachten ook wel waard (wel VET lang trouwens.. jeetje) Mummy ik kan me niet zo goed herinneren of ik dat ook had, maar denk wel dat het erbij hoort. Een punctie is ook niet niks natuurlijk. Daarnaast is je lichaam ook weer aan het herstellen enzo. Hoop dat je emmy een lekker holletje aan het graven is! Werk ze! Kipjes wat spannend allemaal.. hoop zo dat het weggaat die overstimulatie. Rustig aan en als je het niet vertrouwd wel aan de bel trekken! Kiyeko veel succes met deze nieuwe poging! Dat het nu maar eens raak mag zijn meid! Ga je nog feest vieren het weekend? Wij hebben hier geen carnaval (noorden).. maar is ook niet echt mijn ding.. haha
Voel me nog niet echt ok, ook wat verhoging 38.6 en heb nog pilletjes tegen misselijkheid, durf nog niet zonder. Lig nu onder een dekentje op de bank. Hoop vannacht goed slapen en morgen wat beter. Zonnestraal mooi aantal! Hoop op mooie bevruchtingen vor jou!
DA wat een gedoe.. gelukkig zit je in de garantie periode. Hadden jullie teaken meubels ofzo? Die scheuren nl snel ivm warmte en lage luchtvochtigeid. Liev.. goed dat zonnestraal het even benoemd, ben ook wel benieuwd hoe het met jullie is. Hier alles goed. Vanmorgen een raar gevoel in de baarmoeder/mond/vagina/blaas achtig iets. Alsof het een wee was ofzo al weet ik niet hoe dat voelt. Was een beetje of mijn bmmond samentrok ofzo maar het leek ook alsof er op mijn blaas werd gedrukt. Zou dat indalen kunnen zijn? Was 2 x en ik was meteen heel moe. Waren om 9 uur opgestaan maar om 11 uur lag ik alweer in bed. Manlief zij dat mijn buik wel weer heel anders leek dan eerst. Vond het wel even spannend. Verder niet beel boeiends te melden! Liefs voor jullie allemaal!
ja zitten nog in de garantie, en er is een klacht ingedient, maar dit gaat dan weer via een andere instantie, ze hebben geld terug aangevraagd.. dus hoop dat dat lukt. wij hadden de sigon set.. en de eettafels waren al vrij snel uit de collectie gehaald omdat er dus meer van dit soort klachten binnen kwamen. katek: misschien idd van t indalen, ook omdat je man zegt dat je buik er anders uit ziet
heb jullie weer gevonden!! zonnestraal toch nog goed nieuws vandaag!!! super en woensdag punctie las ik. kipjes jeetje meid goed opletten he!! anders gewoon bellen als je het niet vertrouwd!! kiyeko succes met de nieuwe poging!! katek misschien voorweeen meid?? ik kwam erachter met de ctg dat wanneer ik voorweeen had en dacht altijd dat ze me op de blaas liep te drukken maar was dus niet zo. dus misschien bij jou ook wel. nog eventjes meid en jullie hebben je kleine meid ook in de armen!! da balen van je meubels!! hopelijk doen ze er iets mee. hier vandaag lekker met z'n drieen wezen shoppen!!! gaat wat makkelijker nu we een voeding minder hebben!! was erg gezellig nou fijn weekend allemaal!! en feest ze met carnaval wie eraan doet!!
Ik zal woe als ik naar de vk wel even vragen wat het zijn kan. Heb het verder niet meer gehad moet ik zeggen. Kun je met dit termijn al wel voorweeen hebben dan? Komt allemaal zo dichtbij dat ik het soms echt dood en dood eng vind allemaal.
Dag lieve allemaal!!!! (even kijken als ik het kan onthouden) @ DA : Wat een rotnieuws van het ziekenhuis.....nu gaat het nog allemaal langer duren!!!! that sucksssss......en ook nog met je meubels....zit je niet mee meis....knuffel!!! @ Kiyeko: rot dat deze keer weer mis is gegaan....maar wel heel veel fijn dat je meteen weer door mag.......ga je andere dagen ook nog carnavallen? @ Kipjes : ooeewhhhh meis, echt heel rustig aan doen.....klinkt erg eng die overstimulatie!!!! en inderdaad wat de andere zeggen als het echt niet gaat meteen bellen!!!! maar goed rusten houden is ook goed voor jullie plakbeebje dus ik duim voor jullie!!!!! @ Juffie : maar meissie wat kan je toch veel meemaken in 24 uur!!!!!! vindt het echt heel erg dat jullie poging gestopt moest worden!!!!......maar wel goed dat ze ingrijpen en je hebt nu toch nog 3 kansen over.......maar dan die ambulance vanmorgen.......gastie, lijkt dat alle spanningen er van de laatste tijd uitkomen.....rust goed uit enlaat je goed verwennen xxxxxxx @ KateK: ik zou willen dat ik kon zeggen wat het was bij jou....maar helaas nog geen ervaring mee hihihi......woensdag goed aan de vk vragen inderdaad.....komt allemaal errug dicht bij nu he!!!!! knuffel @ zonnestraal: ook al zown gedoe gehad......maar gelukkig wel een fm met goede resultaten....op na de punctie meid!!!! *duimmmmmmmduimmmm* @ OW : wat een rotnieuws van jou en je man.......hopelijk komen jullie er samen uit.......persoonlyk vind ik niet dat je man dat zo kan zeggen over jullie zoontje....je hebt er samen voor gekozen en natuurlyk issie echt van hem je voedt het samen op ook lykt het me moeiliyk voor hem mag myn eigen er niet mee bemoeien het is al moeilyk genoeg voor je!!!!!!!!!!! neem je tijd en denk goed na wat je wil voor jou en jullie zoontje dikke dikke knuffel!!!!!! (sorry voor diegene die ik ben vergeten) @ All : hier eindelyk rust na 2 hele drukke dagen.......begin er een griepje by te krijgen vrees ik :S......ben wel errug gezond aan het leven al heel de weel, extra vitamientjes, veel fruit en groente, gestopt met roken!!!!!!!! granaatappelsap aan het drinken (wat is dat spul vies zeg) maar allemaal voor een plakbeebje.......maak me ontzettend ongerust over die ''ongi-pijnen'' maar luister na jullie hopelyk komt het nog van de punctie of is beeb zich aan het nestelen. wat voelde de dames die ooit een tp hebben gehad?????.......verder wilde ik morgen errugggg graag carnavallen maar aangezien ik me echt niet lekker voel, niet wil/mag drinken en niet roken blijf ik mooi thuis en ga ik lekker niks doen!!!!!! fijne avond lieve allemaal!!!!!!!!!!!! en hopelyk lees ik weer wat beter nieuws hier.......
mummy in mijn blog lees je alles van mijn dagen na mijn laatste tp.. misschien heb je daar wat aan. Tis verder te lang geleden om me te herinneren. Rustig aan!! http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/katek/index2.html