hoi hoi ik heb een vraagje youame klaagt(lees huilen) zo ineens uit het niets over pijn in der been of arm en kan dan ook niet meer op der been staan zijn dit groeipijnen of iets anders wie herkent dit groetjes marline
oh ja hoor dat kan wel degelijk. mijn midelste had er erge last van. vooral zijn benen en meestal had hij het sávonds in bed. ik deed altijd zijn beentjes masseren en dat hielp goed. ene kind heeft er wel last van de ander niet. zo heeft de oudste dit nooit gehad. jimmy was overigens 2,5 jr toen hij er last van kreeg,
ah ok gelukkig youame is in sept 2 geworden ze krijpt vooral naar der knietje en begint gelijk te huilen en zegt auwa die wij masseren het dat ook het meeste maar zelfs dat doet pijn als ze bij mij ligt trapt ze steeds met haar benen van de pijn ik weet zelf hoe naar het kan zijn heb het zelf ook erg gehad en zelfs als ik kra in mijn been heb gehad kan ik die dag erna bijna niet lopen van de pijn maar vindt het zo zielig om te zien
ja hoor dat is echt groeipijn. jimmy deed dat ook altijd als ie bij mij lag met de benen schudden. het is inderdaad zo zielig,ik weet het. heb wel eens toen het ehct erg was een zetpil gegeven. hij had het echt vooral sávonds. tis zo sneu maar je doet er zo weinig aan
ja idd een zetpil geven wil ik eigenlijk niet meer doen ze heeft al genoeg troep in der lichaam gehad en deze week al 5 zetpillen gehad omdat ze beginende oorontsteking heeft last van der kiesjes enz en krijgt nu ook al antibiotica gister had ze het namelijk ook en heb toen een warm badje gemaakt en haar daarin gezet je zag toen gelijk dat het beter ging