We hebben de test van de action,ze was tot een jaar terug aan de prikpil nog. Vlak daarna toen ze gestopt is hebben we het ook getest met de dezelfde testen, deze waren wel altijd negatief. Daarna is ze aan de pil gegaan tot 2 maanden terug ongeveer. Toen ze is gestopt kwam haar cyclus weer redelijk op gang. Telkens rond de 28 dagen geloof ik. Nadat ze gestopt is gaven die testen wel steeds goed aan of ze kon of niet, toen weer even niet, en nu sinds 3,5 week de hele tijd. Is echt vaag, vorige week had ze ook licht roze druppels 2 x op 1 dag en daarna niets meer. Wat zou dit kunnen zijn?
Je zegt dat ze tot 2x al een CB test heeft gedaan? Als die gewoon echt negatief was dan zeg ik niet zwanger, want deze twijfel tuur streepjes vind ik namelijk ook echt negatief. Vraag een bloedtest bij de huisarts aan, laat haar niet doorsturen naar de verloskundigen terwijl dat die eigenlijk weinig kunnen doen. Áls ze zwanger is, dan geeft een bloedtest op HCG waarden een duidelijke uitslag. Succes met de situatie, wel heel erg vervelend dat jullie nu zo in de onzekerheid zitten.
We wachten af tot vrijdag als ze dan nog steeds geen menstruatie heeft en negatief test nog maar een keer de huisarts bellen en eisen om een bloedtest. ik snap best dat als die test negatief is dat ik niet zwanger ben haha maar voel me ellendig wel minder als bij de vorige zwangerschap (abortus 14 jaar oud.) en die onzekerheid is niet erg fijn hihi. hoop dat ik vrijdag meer zekerheid heb.
Ah de prikpil Dit is helaas niet bevorderlijk als je nog een kinderwens hebt. Het kan zeker 1 tot 2 jaar duren voordat de cyclus weer normaal wordt
Snap deze niet? Het ging om je vriendin toch? En het lijken indrogers en al 2 x cb negatief lijkt me genoeg te zeggen.
Vind het maar vreemd, volgens mij gaat het gewoon om jezelf. Maar goed dat doet er niet toe.. afwachten en over paar dagen weer testen.
Haha nee hoor, nu typ ik haar vriend weer. We gaan inderdaad een deze dagen weer testen en kijken waar dat op uitkomt. Anders langs de huisarts om om hulp te vragen.
Je test is iig negatief! Die foto die je geüpload hebt. Hij is niet goed doorgelopen dat zie je aan de twee streepjes rechts in het test gedeelte, dat moet er 1 zijn. De ruimte daartussen moet gevuld zijn mocht hij positief zijn en er dus HCG in je urine zitten... Dit, dit is of te veel urine gebruikt of.... Maar hij is negatief. De test werkte wel zoals je kan zien, want het controle gedeelte (links) daar staat een mooie streep. Btw als je zegt 6 dagen over tijd, dan staat er een duidelijke streep, zoiets als de controle streep. En je bent best onduidelijk, 6 dagen over tijd en dan spreek je weer over 3,5 week in je cyclus... Dussssssssss afwachten of nog een test doen. Meer is er niet van te maken! Succes!
Ik snap er ook niks van. Je hebt het over 'pas' 6 dagen overtijd, maar als je 6 dagen overtijd bent, zou je toch een duidelijkere streep verwachten. Of bedoel je 6DPO?
6 dagen overtijd na menstruatie? Dan zit je toch gewoon op dag 6 van een nieuwe cyclus? Vaag verhaal dit haha
Och nee pff weer verkeerd gezegd. Ik probeer het nog een keer. 6 dagen over tijd, had al 6 dagen ongesteld moeten zijn. Sorry dat het zo onduidelijk is en ook wie er van ons 2 typt.
Okay edit, ik zag het berichtje erna Weet ze/jij wel zeker wanneer de eisprong geweest is? Alleen dan kan je echt spreken over 'overtijd', als de eisprong later is geweest wordt de cyclus verlengd.
Dat snap ik ook niet want zij test al dik 3,5 week positieve ovulatietesten heb je ook een foto van die testen?
Als je 6 dagen overtijd bent, had het streepje al wel duidelijker moeten zijn. In hetzelfde berichtje heb je het over 'ze' en over 'ik'. Ik snap het niet meer Hoe dan ook, ik hoop snel dat jullie meer duidelijkheid hebben!