Deze maand gebruik ik voor het eerst ovulatie testen. Ik ben een half jaar gestopt met de pil en telkens heel regelmatige cyclus van 25-26 dgn. Omdat ik benieuwd was toch maar eens testen. Nu heb ik vanaf dag 8 getest en vandaag zit ik al op dag 15 en nog steeds is de ovulatietest negatief. Ik vind dit heel vreemd, is dat niet raar dat ik op dag 15 nog niks heb bij een cyclus van 25-26 dgn?
Misschien heb je nu een latere eisprong? Of misschien ben je nog aan het ontpillen? Anders misschien een foto plaatsen van je ovutestjes zodat we met je mee kunnen kijken. Heb je wel steeds rond dezelfde tijd getest?
Misschien is je cyclus deze maand wel langer? Of heb je veel stress gehad aan het begin waardoor alles wat vertraagd is? Ik heb ook cycli van 25-26 dagen en heb meestal op dag 13-14 mijn eisprong. Dag 15 komt ook wel eens voor. Een te korte periode tussen eisprong en menstruatie is niet goed, maar dat weet je pas wanneer je menstruatie weer begint. Want stel je krijgt de komende dagen je eisprong, en je wordt deze maand pas na 30 dagen weer ongi dan zit je helemaal prima.
Links is dag 8 en de meest rechtse is dag 15. Ik heb elke dag om 12 uur getest. Zou kunnen dat mijn cyclus nu langer is maar tot nu toe is het zo regelmatig geweest dat ik dat niet verwacht.