Baby draagzak voor grote maat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Milena92, 27 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    1.634
    1.107
    113
    Vrouw
    Hoi hoi
    Ik heb een vraagje.
    Weet iemand of er draagzakken op de markt zijn voor echt grote maten (de maat van de volwassene, niet de baby :p). Mijn partner draagt t shirt 4xl/5xl. Dan moet de band van de draagzak dus erg lang zijn enzo.
    Ik kan het niet vinden maar misschien weet iemand toevallig van het bestaan af, als het er is.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.045
    113
    Denk dat je dan eerder bij een ringsling uit komt. Of een knoopdoek, die kan je makkelijker in extra lengtes krijgen al of niet via speciale bestelling.

    Mn man heeft 3xl maar van t klik gebeuren was er niks wat fatsoenlijk zat.
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Als kindje zelfstandig tot zit kan komen tzt kan een onbuhimo nog een optie zijn omdat je daar geen heupband bij hebt.
     
  4. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    1.634
    1.107
    113
    Vrouw
    Wat is een ringsling?
    Oke thanks, wat zat er niet fatsoenlijk? Was het allemaal te klein om om te doen of was het meer de pasvorm ofzo?
     
  5. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    1.634
    1.107
    113
    Vrouw
    Thanks !!
     
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.045
    113
    Alle verstelbanden we hebben er tig geprobeerd in de winkel en geen een zat fatsoenlijk. Zeker met een duurder merk wil je die dan graag zelf ook nog kunnen gebruiken (ik ben 1,63 s/m ) en die combinatie is helemaal niet te vinden.

    Allicht dat een draagconsulent wel nog opties heeft die hebben wij niet ingeschakeld, wij zijn helemaal geen dragers (als des doods dat we struikelen) en zijn meer pro wieltjes.

    Dat dragen kwam alleen door een 18-21 uur krijsende G dat ik gevangene werd in eigen huis. Toen had ik een tricot doek want knopen is niet mijn ding. Echter was G met 10 maanden een ware houdini en gooide dr armen omhoog en volle kracht opzij en ik was een band om mn arm kwijt. (Mevrouw wilde kijken). Had dr wel vast gelukkig maar die tricotdoek ging de berging in (en was ook super heet).

    R had dezelfde soort kwaal (verborgen reflux) toen overgestapt op de ringsling en die neem ik vaak wel mee als backup, die prop je zo in je tas, gooi je om kind er in en aantrekken met die handel. Rugdragen zou ik dan weer niet durven, al zou t ook kunnen met bepaalde types maar dat is meer mijn angst om te struikelen. (Wat ik steevast heb ongeacht de constructie type)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Jolie2

    Jolie2 Actief lid

    20 apr 2019
    205
    136
    43
    Vrouw
    Mijn man heeft 3xl en kon goed uit de voeten met een Tula draagzak. Banden waren meer dan lang genoeg, had nog 20cm over. Zat voor hem ook comfortabel. Ik vond m vreselijk, kreeg al heel snel last van mn rug. Had meerdere doeken, eerst buik, later rug. Tot zo’n 9 maanden deed onze zoon alle dutjes op ons, deden alles, stofzuigen, bed verschonen, ramen lappen. Wij vonden het dragen echt heel erg fijn!
     
  8. Jolie2

    Jolie2 Actief lid

    20 apr 2019
    205
    136
    43
    Vrouw
    Nog een aanvulling: wij hebben beiden een consult bij een draagconsulente gehad, denk niet dat het anders zo gelopen was.
     
  9. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    1.634
    1.107
    113
    Vrouw
    Super bedankt voor jullie tips!! :) :)
     

Deel Deze Pagina