Jeey eitje onderweg! De CB is nogsteeds negatief, heb 2 rondes geleden dit als piek gehad.. Vorige ronde voor t eerst een positieve cb.. dus ik hoop dat ie morgen weer is opgelopen, dan wel positief is. Dan kunnen de slopende wachtweken na ijnseminatie weer beginnen.. moet mezelf echt tegen houden niet nu al te bellen
Huh???eitje onderweg? Dit zijn toch gewoon negatieve testen die iedereen op elk moment in de cyclus kan hebben...Uit deze testen blijkt echt niet dat er een eitje op weg is...Er is pas een eitje onderweg als beide strepen even donker zijn of de teststreep donkerder is dan de controlestreep,alle andere variaties zijn negatief en zeggen niets over een eisprong.
O,en als dit jou 'piek' was twee rondes terug denk ik niet dat er toen een eisprong is geweest.Dit is namelijk geen piek.
Ik denk dat ze er van uitgaat dat haar testen gaan oplopen en dat ze eigenlijk bedoelt te zeggen dat haar PIEK een dezer dagen komt. Haar eisprong komt uiteraard daarna pas binnen uiterlijk 48 uur. Ik zou nog niet gaan bellen TS. Voor hetzelfde geld duurt het nog een paar dagen voordat je ovulatietest daadwerkelijk positief is. En heb je eind deze week of in het weekend pas je eisprong. Dan zou de inseminatie dus veel te vroeg zijn. De komende dagen gewoon blijven doortesten. Hoop dat ze gauw positief zijn.
Bedoelde inderdaad dat de testen oplopen, echter bij mij heb ik nooit zo een knaltesten als dat zou moeten.. ik hoop dat de cb deze ronde ook weer positief gaat zijn, als ie morgen ineens afloopt was dit wel mn piek, ik ga er niet vanuit maar t is al 2 cyclussen wel zo geweest. Ik verwacht mn ei pas rond de 3de.. maar dat is volgens berekening van internet, en het lichaam doet vaak toch wat anders ik merk t vanzelf wel, en mocht ik m wel missen, dan schuiven we een maand op.
Oh nog een toevoeging ik voel mn eisprong ook aankomen "de welbekende ovukatiepijn" daar weet ik van dat ie dat zeker gaat springen bi ben 24 tot 48 uur die pijn heb ik nog niet dus moet gewoon doortesten ondanks de angst er compleet naast te zitten..
Misschien een paar rondes gaan tempen om te kijken of je überhaupt een eisprong hebt als je geen positieve ovulatietest hebt. Is zonde als je denkt dat je een eisprong hebt en dat is niet zo...dat zou ik willen weten.
Dit was mn test vorige ronde, en met diezelfde urine was de cb toen ook positief. Ik weet dat ik dus nog moet wachten (Kan me alleen niet snel genoeg gaan)
Ik heb wel een eisprong, is ook allemaal voor de start gecheckt in t zieke huis ik moet gewoon geduld hebben, maar weet van mezelf ook dat de kans erg groot is dat ik m dan alsnog mis. Ik mag van t zieke huis nog geen echo's (pas na 6 inseminaties) .. Ik wilde deze ronde gaan tempen maar was mn thermometer kwijt en daar kwam ik te laat achter (heeft nu geen zijn meer om toch te gaan tempen) en ik snapte daarbij ook niks van fertility friend app en nu kan ik me niet meer inloggen in die app dus schiet niet echt op haha
Jemig wat een overdreven rechtlijnige reactie weer zeg. Als iemand hier zegt over tijd te zijn en normaal altijd strakke cyclus maar geen ovulatietesten of tempen kan ineens alles en is je lijf geen robot enz. maar dat ts bewijs heeft dat haar eitje wel eens springt bij zon lichte test is volstrekt onmogelijk. Dan is doet het lijf dus ineens wel alles volgens het boekje. Ik weet niet hoevaak TS test als haar eitje er aan komt maar ik denk eerder dat ze een hele korte piek heeft die ze vaak mist. Als ik zon streepje heb kan ik een paar uur later al een donkerder streepje hebben en volgende dag weer negatief. Als je dan maar 1x per dag test, lijkt hrt idd alsof je nooit een positieve test hebt. Maar ik gebruik altijd z&k dipsticks en bij mij worden ze ook nooit zo donker als ik hier weleens zie. Zouden denk hier ook als negatief bestempeld worden maar ben er al 3x toch duidelijk zwanger van geweestm Als ik zon streepje heb, komt mijn ei er idd ook aan en ben ik ook altijd weer blij dat we weer aan de gang kunnen ipv dat gewacht.
Over een overdreven reactie gesproken...mens,chill! Misschien kun je de gebruiksaanwijzing van ovulatietesten nog eens goed nalezen,daar staat het heel duidelijk in.Volgende keer graag een pb met zo'n persoonlijke aanval,dat vervuilt het topic van een ts niet. Sorry ts,dat dit in jou topic moest.Ik ben blij dat jij het wel normaal opvat,zoals ik het bedoeld heb.
Spannend! Bij mij weet ik ook vaak als die eraan komt door oplopen enzo. Als je wilt mag je me wel een pb doen dan wil ik je wel helpen met de app FF
Dames, rustig aan! Het word goed bedoelt, en even om jou vraag te beantwoorden @sweetdreams ik test 1x per dag met de 2de urine van de dag (Dit moet zo van t zieke huis) ik heb naast de streepjes test (omdat ie dus bij mij idd niet knalt) ook de cb ovulatie testen, deze hebben de eerste 2 rondes helaas geen positieve uitslag gegeven, de 3de ronde wel, en ik hoop heel erg dat ie deze roonde weer positief word anders is het toch een gevoelskwestie.. want t ziekenhuis raadde mij de cb testen af omdat die te laat positief zou uitslaan. Ik wa ht dat gewoon af en kijk hoe de oploop is van de sensitest ik weet (omdat ik het ook voel die laatste groeispurt) dat het er wel aan zit te komen. Mij topic was eigenlijk gewoon om te laten zien dat ik inderdaad blij ben dat er oploop is, en dat ie er weer aan zit te komen
Vind 1x per dag testen als je ei er aan komt echt te weinig. Dan wordt het idd een gevoelskwestie en dat hoeft echt niet. Als ik dat zou doen zou ik mn ei vaker wel dan niet missen. Als mn streepje begint op te lopen test ik meestal 1 a 2 dagen 2 x per dag en als ze nog donkerder worden zelfs 3x per dag. Dat van CB snap ik wel maar die is ook echt positief op je piek. Ik zou vanaf nu echt eens wat vaker op een dag testen, en als je streepje op je strip dan bijna of net zo donker is als de teststreep is je CB ook echt positief. @Pipo30 , mijn excuses voor mn aanval maar vond je reactie gewoon erg eigenwijs. En ja, ik weet heel goed hoe het werkt met ovulatietesten. Maar ik heb echt altijd een hele korte piek. Waardoor ik bij bepaalde streepjes ook wel weet dat mn piek dan in de buurt is geweest als ze dan weer negatief. Ik zie hier soms mensen met 3 dagen positieve ovulatietesten of 3 dagen smileys, dat heb ik echt nooit. Heb zelfs nooit 2 smileys op een dag gehad.
Heb net geplast.. kak... wil m natuurlijk niet missen.. vanaf morgen dan maar smorgens en savonds testen.. met de cb. Ik weet niet hoelang mn piek is.. Ik heb 2x cycli wel na de positieve test doorgetest en die was toen zo goed als niet meer zichtbaar de volgende ochtend.. nahja ik zie t wel.. kan dat ik m mis is sterk aanwezig dus als ik t zo bekijk.. zo stom