Geen overbodige vraag hoor want nee weet niet zeker of ik eisprong heb gehad. Kan zijn dat hij daarop reageerde of idd dat in gewoon een heel laag gehalte hcg heb want net weer getest en weer heeeel licht streepje. Dit lijkt eerlijk gezegd wel.meer op een indroger
Op wat? Kan je van jezelf laag gehalte hcg in je lichaam hebben? Kan toch niet nog van mn laatste zwangerschap (werd missed abortion) zijn? Sorry hoor ik ben een leek
Wanneer heb je die gehad? Heb je daarna getest of het wit wordt na die periode? En is dit dan nu weer oplopend? Of begrijp ik het niet zo goed! Dan sorry
Na de missed abortion was de test weer wit idd. Nu nieuwe poging voor 2e dus weer getest en toen ineens weer die streepjes. Als ik zwanger zou zijn zou de kvk toch ook wel wat moeten laten zien maar die blijven wit
Wat ook kan is dat er iets bezig is geweest in je buik maar dat het het niet gered heeft. Dan heeft het een beetje hcg gemaakt maar daarna niet meer.
Daar heb ik idd ook aan gedacht. Wil er niet teveel aan denken want dat zou de 3e x achter elkaar zijn dat het het niet gered heeft maar is idd optie. Ik wacht gewoon maar rustig de rode monsters af
Vandaag ongesteld geworden helaas. Op naar nieuwe ronde. Hier mag een slotje op. Dank dames voor jullie reacties
Om nog even terug te komen op je vraag of je standaard een iets hoger hcg kan hebben zonder zwanger te zijn: ja, dat kan. De normaalwaarde van het hcg voor een niet zwangere vrouw van vruchtbare leeftijd ligt <5, de waarde loopt echter op met de leeftijd en normaalwaarden worden volgens een normaalverdeling van de bevolking bepaald. Dat betekent dat ze bv bij 100 niet zwangere vrouwen hcg bepalen en kijken wat die waarde is, die wordt gerangschikt en de laagste 95 waardes vinden ze dan "normaal". Dus 5% vd vrouwen zal daarboven zitten. Als je dus met hele gevoelige testen test kan het dus wel zijn dat je een streepje hebt als bv jouw basiswaarde 6 is. Of dit bij jou aan de hand is is natuurlijk lastig te zeggen. Je zou bv over een week nog eens een test kunnen doen om te kijken of je dan ook zo'n licht streepje ziet. Balen dat je ongesteld bent geworden, Hopelijk is het snel raak!