Vraagje predictor early

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door born2bme, 25 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Geen overbodige vraag hoor want nee weet niet zeker of ik eisprong heb gehad. Kan zijn dat hij daarop reageerde of idd dat in gewoon een heel laag gehalte hcg heb want net weer getest en weer heeeel licht streepje. Dit lijkt eerlijk gezegd wel.meer op een indroger

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Misschien bloedprikken? Heb je meer zekerheid

3. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Op wat? Kan je van jezelf laag gehalte hcg in je lichaam hebben? Kan toch niet nog van mn laatste zwangerschap (werd missed abortion) zijn? Sorry hoor ik ben een leek

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Geen sorry hoor! Daar is dit forum toch voor. Je hebt sinds je ma witte testen gezien?

5. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Ja dat was ook in nov al. Maar daarna omowitte 2v5 gehad

6. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Vreemd dat hij nu bijna niet te zien is. Op die van zondag zag ik wel echt een roze streep hoor!

7. MamaTuttebel

Wanneer heb je die gehad? Heb je daarna getest of het wit wordt na die periode? En is dit dan nu weer oplopend? Of begrijp ik het niet zo goed! Dan sorry

8. MamaTuttebel

Maar bedoel meer bloedprikken on te kijken of je zwanger bent?

9. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Na de missed abortion was de test weer wit idd. Nu nieuwe poging voor 2e dus weer getest en toen ineens weer die streepjes. Als ik zwanger zou zijn zou de kvk toch ook wel wat moeten laten zien maar die blijven wit

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wat ook kan is dat er iets bezig is geweest in je buik maar dat het het niet gered heeft. Dan heeft het een beetje hcg gemaakt maar daarna niet meer.

11. MamaTuttebel

Daarom zeg ik! Kan je beter even gaan bloedprikken ;) maakt veel meer duidelijk dan die testjes

12. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Daar heb ik idd ook aan gedacht. Wil er niet teveel aan denken want dat zou de 3e x achter elkaar zijn dat het het niet gered heeft maar is idd optie. Ik wacht gewoon maar rustig de rode monsters af

13. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Vandaag ongesteld geworden helaas. Op naar nieuwe ronde. Hier mag een slotje op. Dank dames voor jullie reacties

14. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Om nog even terug te komen op je vraag of je standaard een iets hoger hcg kan hebben zonder zwanger te zijn: ja, dat kan. De normaalwaarde van het hcg voor een niet zwangere vrouw van vruchtbare leeftijd ligt <5, de waarde loopt echter op met de leeftijd en normaalwaarden worden volgens een normaalverdeling van de bevolking bepaald. Dat betekent dat ze bv bij 100 niet zwangere vrouwen hcg bepalen en kijken wat die waarde is, die wordt gerangschikt en de laagste 95 waardes vinden ze dan "normaal". Dus 5% vd vrouwen zal daarboven zitten. Als je dus met hele gevoelige testen test kan het dus wel zijn dat je een streepje hebt als bv jouw basiswaarde 6 is.
    Of dit bij jou aan de hand is is natuurlijk lastig te zeggen. Je zou bv over een week nog eens een test kunnen doen om te kijken of je dan ook zo'n licht streepje ziet.

Balen dat je ongesteld bent geworden,
    Hopelijk is het snel raak!

Deel Deze Pagina