Ik heb ff een vraagje, Wij hebben vandaag een pret echo gehad van onze prachtige dochter, nu heeft ze best wel een dik neusje hihihihi niet dat dat veel uitmaakt hoor, maar mijn vriend en ik vinden het allebei wel grappig aangezien wij beide absoluut geen dikke neus hebben, eerder een dun neusje. Heeft iemand dit ook eerder gehad en toen hij/zij geboren werd is dat toch anders of heeft ze dus gewoon echt een dik neusje van een verre famillielid ofzo hahahahaha wie heeft er dus ook een pret echo gehad met iets opvallents en was dat toen het geboren was echt zo of toch iets anders?? Nou hoop dat jullie mijn vraagje bergrijpen, nogmaals wij houden heel veel van haar en zijn blij dat ze gezond is dus begrijp me aub niet verkeerd
Heb je een 3d echo gehad? Want je kan daar natuurlijk wel in rote lijnen op zien hoe je kindje eruit zal zien maar het is in het echt toch anders hoor. Ik heb bij mijn eerste ook een pret echo gehad en de neus bijvoorbeeld was in het echt toch heel anders.
Bij mij hadden ze alle 3 een dik neusje op de echo. Bij ons derde kindje hebben we een 4d echo laten maken en ook hier een flinke kabouterplop noemde ik het neus. De echoscopiste zei dat het prcies dezelfde neus had als haar broer en zus en inderdaad dat klopte. Ze is inderdaad met een flinke neusje geboren maar al sik nu naar haar broer kijk van bijna 7, trekt dat weer helemaal weg Hij is nu echt flink in de groei en wordt een hele jongen en nu wordt zijn neus ook smaller. Wij hebben beiden gewoon een smalle neus en ik zag het dan ook meer zo dat alle baby's zo'n neusje hadden eigenlijk.
Hi meiden, Thanks voor jullie berichtjes, ik zal trouwens even een foto in mijn album zetten, want we zijn wel heel erg trots ben zo benieuwd hoe ze er staks uitziet als ze geboren is misschien zien jullie wel een vergelijking trouwens. Was volgens mij 3d en 4d echo.
Ons zoontje had op de pretecho een ontzettend dikke bovenlip en een rare neus, onthoud wel dat een echo alles heel erg uitvergroot, de echoscopiste zei dat alles er heel normaal uitzag en dat ie een normale lip had hahaha.
wij hebben bij 25 weken ook een 3-d pretecho laten maken en daarop leek het ook alsof Jasmine een enorme neus had. Na de bevalling bleek dit heel erg mee te vallen en heeft ze gewoon een mooi neusje. Volgens mij is het rond die termijn ook nog allemaal niet helemaal in verhouding met elkaar en verandert er nog best veel.
Dat kraakbeen is allemaal nog zo week en je neus veranderd nog behoorlijk. Toevallig hebben wij gister ook een pret echo gehad en ook onze had een breed neusje, de echoscopiste zei dat je niet naar de dop van de neus moest kijken maar naar de neusvleugels als je de neus met je eigen neus wilt vergelijken. Dit omdat de dop van de neus nog enorm gaat veranderen. Ook zei ze dat je het beste met je eigen babyfoto's kon vergelijken, dat hebben we gedaan en toen leek onze baby ineens heel erg op mijn eigen babyfoto's. Ook ik had een dik neusje en inmiddels een smalle neus hoor
heet leek op de echo alsof mijn eerste een wipneusje had maar en soms leek ie best groot maar in het echt heeft ze een mooi klein neusje...
, leuk om jullie ervaring te lezen en indd. klinkt het wel erg logisch. Het is ook zo dat we echt zoiets hadden van hu? Ik kan me niet echt bedenken van wie ze dat zou hebben hihihihihi dus meer verbazing we zijn natuurlijk heel erg blij met haar ookal heeft ze wel een dik neusje Ik had dus met ruim 26 weken deze echo en ik mag terug komen, omdat ze niet echt mee wilde werken, wanneer zouden jullie het doen? Het moet sowieso wel voor 30 weken. Liefs Charissa
Wij hebben een gewone 30 weken echo gehad en daarop had ons ukje een vrij groot voorhoofd. Zijn oogjes begonnen pas vrij onderin z'n hoofdje. Nu heeft mijn zwager ook een zoontje en die heeft dat precies zo! Waarschijnlijk wordt het dus een familietrekje van mijn man's kant, zo'n wijs groot voorhoofd.
@ hi Gentle, Vooral bij die echo's vind ik het niet zoveel zeggen hoor, als je zelf nog geen kids met je vriend/man hebt dan kan je het sowieso denk nog niet echt goed vergelijken, en er komt ook nog haar op ach we vinden onze kinderen toch altijd mooi dus wat dat betreft maakt het niets uit Waar ik wel wat meer over aan het denken ben is dat kinderen elkaar zo erg kunnen pesten, ik heb zelf eigenlijk rood haar en werd daar natuurlijk wel eens mee gepest, ondanks ik geen pipilangkous type rood was was het echt niet leuk en dan vind je dat al niet leuk laat staan als je eigen kindje echt gepest zou worden, jakkie dat zou ik zo naar vinden, hoe denken jullie daar over?
Ik vind dat jouw kindje eigenlijk wel een heel schattig neusje heeft Ze ziet er lief uit hoor! En eerlijk gezegd denk ik dat jullie een knap kindje gaan krijgen, als ik zo jullie foto's zie. Komt vast helemaal goed!
Ahhh wat lief van je Romy1979 krijg voor het eerst echt zo een compliment over onze dochter en kreeg echt helemaal zo'n kriebel, het is nog veel leuker om een compliment van je kindje te krijgen dan van jezelf