Ons huis staat nu alweer ruim een jaar te koop en we hebben in die tijd eigenlijk weinig bezichtigingen gehad alleen met een open huis. We hebben al 2x nieuwe foto's gemaakt en zijn al 2x gezakt in de prijs Vorige week kregen we een telefoontje dat we a.s. vrijdag morgen dus een bezichtiging hebben. Gister werd ik weer gebeld dat we voor vandaag ook een bezichtiging hadden! Helaas weten we hier nog niet veel van maar morgen hebben we er nog eentje dus ik hoop dat het wat gaat worden We willen zooooooooo graag weg.... Duimen jullie mee dat een van de kijkers nu eindelijk een koper zal worden?
Ik duim zeker voor je mee meid! Was al heel benieuwd hoe het er voor stond. Bij ons nog steeds helemaal niks!! Ben het goed zat aan het worden. Kan me dus voorstellen hoe jij je voelt. Ik duim voor je!
Ik duim ook voor je, wij hebben al 7-8 kijkers gehad sinds september maar helaas nog geen kopers. Succes en hopelijk zijn de mensen die het van jullie gaan kopen.
Ik duim ook mee. Wij hebben in 2008 ook in zo'n situatie gezeten. Maar wel wat meer bezichtigingen toen. Ook al flink gezakt toen in de prijs ( zeker wel 10.000 euro). Maar toen ineens... verkocht. Ik hoop dat het voor jullie ook snel mag zijn.
Hey meiden, Ook weten we van deze bezichtiging helaas nog niet veel. Hij vond het wel mooi alleen heeft hij nog een ander appartement bekeken dus ja afwachten maar weer....we blijven positief Thx voor het duimen! Als we meer weten dan horen jullie het
Haha wat grappig ik wilde net het topic weer opzoeken omdat ik vandaag wat had gehoord en zie net dat jullie er naar vroegen, lief! De makelaar belde me vanmorgen op met het nieuws dat het eerste echtpaar een bod had gedaan, teminste de adviseur die ze bij zich hadden, van 144.000 euro dat is 15.000 euro onder de vraagprijs De makelaar zei gelijk al dat hij het een heel brutaal bod vond en dat we het niet moesten accepteren. Mijn idee was gelijk een tegenbod doen maar hij adviseerde te zeggen dat we niet akkoord gaan omdat het ver onder de vraagprijs is en aan te geven dat we best willen onderhandelen. Op dat advies zijn we ingegaan dus nu afwachten al geeft hij ons niet veel hoop. Even ter vergelijking dezelfde appartementen die kaal uit de verhuur komen staan te koop voor 150.000 en worden verkocht voor 148.000 meestal. Hieronder even het verschil. Je snapt niet hoe ze zo'n belachelijk bod kunnen doen Die van ons Appartement te koop: Elzenhorst 25 2742 CK Waddinxveen [funda] een kale Appartement te koop: Elzenhorst 75 2742 CN Waddinxveen [funda] Van de 2e bezichting nog niets gehoord maar goed dat is nog niet zo lang geleden dus wie weet
Goed om te horen dat je toch wel een bod hebt gehad! Denk dat die mensen gewoon hebben gedacht kijken hoeveel we er vanaf krijgen! Zo hebben wij dat ook gedaan op advies van onze adviseur. Wij hadden het wel heel ruim onder de vraagprijs. Hoop voor je dat ze een hoger bod kunt doen en dan lekker zelf kunt gaan rond kijken! fingers crossed!
En zijn jullie toen ergens in het midden uitgekomen? Wat wel raar was was dat deze mensen zeiden dat er GEEN onderhandeling meer was, zou dat bluf zijn
Ok dus toch al een bod, wel heel laag maar wel gebruikelijk volgens mij om zo laag te beginnen. Tja je weet nooit of het bluf is, dat is zo moeilijk hiermee. Ik was denk ik ook met een tegenbod gekomen omdat jullie het zo graag kwijtwillen, maarja hoe laag wil je dan gaan. Moeilijk he... Ik hoop dat ze alsnog een hoger bod uit gaan brengen voor jullie en dat jullie huis verkocht raakt. Al wat anders op het oog? Onze makelaar roept al 2 weken dat hij een bod verwacht maar nog steeds niets gehoord en we hebben veel kijkers gehad maar hoop zo dat wij ook snel aan de beurt zijn.
Sowieso hebben ze dus gezegd dat er niet te onderhandelen valt dat vind ik raar. Vandaar dat we in overleg dus ook even geen tegenbod hebben gedaan maar gewoon gezegd we gaan niet akkoord maar willen best onderhandelen. Ja we zijn natuurlijk laatst al 5000 in prijs gezakt dus heel veel lager kunnen we sowieso niet. We hebben wel wat anders op het oog dat maakt het ook frustrerend. Balen dat jullie nog steeds niets gehoord hebben zeg Ik hoop dat het klopt wat de makelaar zegt en dat jullie er ook gauw vanaf zijn!
Je zit dus al echt al bijna op je max wat eraf kan bij jullie. Ik hoop dat ze zich nu realiseren dat het nogal belachelijk is wat zij gedaan hebben en idd met een onderhandel bod komen.