Hoi ik ben vorige week maandag begonnen met mijn kuur van provera. Nu ben ik vandaag ongesteld geworden. Kan dit al zo snel ? Wat moet ik nu doen stoppen en op mijn derde menstruatiedag beginnen met clomid ? Voor de zekerheid bel ik morgen de gyn maar ik was benieuwd of iemand hier een antwoord op weet. groetjes Patricia
Hey Patricia, Ik ben ook met provera begonnen afgelopen Dinsdag...ik heb het mijn gyn meteen gevraagd en deze legte mij uit dat op het moment van de bloeding de provera gestopt kan worden en op de 3e cyclus dag dan begonnen kan worden met de clomid... Bij mij is er nog geen resultaat dus ik wacht het nog even af heb nog 4 tabletjes provera te gaan Suc6 ermee meid.
Ik heb vandaag de gyn gebeld en ik moet inderdaad stoppen met de provera en morgen beginnen met de clomid. Ze hebben bij mij ook gekeken of ik pcos heb maar sommmige dingen duiden er wel op maar sommige dingen niet. Dus het is nog niet helemaal vast gesteld bij mij. Nu hoor ik in mijn omgeving dat je ook bloed moet prikken om je eisprong vast te stellen maar dat heeft de gyn niet tegen mij gezegd. Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig en nu maar hopen dat je wel ongesteld mag worden.
Bij mij is 15 januari PCO vastgesteld...was wel even schrikken maar ben wel blij dat ik nu eindelijk duidelijkheid heb na een 1/2 jaar klungelen bij de HA. Ik heb ook bloedgeprikt en hier was aan te zien dat de hormoonwaardes in mijn bloed te hoog waren..... Ik ben nu bezig met Provera (nu 7 dagen) en sinds gister heb ik wat rood/bruinachtig slijm dus ik denk dat het nu begint te komen en dan als de bloeding er door is kan ik ook beginnen met de clomid en moet dan op de 10 of 11e cyclus dag terug komen. Het zit dus allemaal in de mediche molen en we zullen alles moeten afwachten. Wanneer moet jij terug komen bij de gyn?
Ik had de afspraak staan op 12 maart en toen ik, gebeld heb naar zijn secetaresse zei ze niks over dat ik eerder moet komen en ik hoef helemaal geen bloed te prikken.
Ik moest gelijk al bloedprikken bij mijn eerste afspraak... Als ik met de clomid begonnen ben moet ik op de 10 of 11e cyclus dag terug komen voor een inwendige echo om te zien of ik een eisprong heb gehad..dan word er naar de vervolg behandeling gekeken. Helaas bij mij nog geen bloeding geomen ik hoop wel dat het zal aanslaan anders moet ik sowieso terug komen. Is er bij jou dan ook PCO gecontanteerd?