Heb vandaag een tweede bloedtest gedaan. Mijn hcg is gezakt van 2900 tot 2026. Ik moet donderdag mijn maandstonden krijgen. De gyn zei dat deze daling niet meteen kon betekenen dat er iets mis was, maar dat het kon zijn dat de pregnyl uit mijn lichaam aan het verdwijnen is, maar dat mijn lichaam zelf ook hcg aan het maken was. Dus ik moet afwachten. 2 maart moet ik op controle. Wie kent deze situatie? Ann
Ikzelf heb twee keer een vroege mk gehad...dus ook wel even zwanger maar niet zwanger genoeg. Ik vind jouw waardes erg hoog moet ik zeggen...maar zakkende waardes voorspellen helaas vaak niet veel goeds. Sterkte! Elmo
Hoezo wordt er eigenlijk al voor je NOD bloed geprikt? Dit lijkt me toch extra verwarrend allemaal, of niet?
Ja vind het ook heel raar. Zo is het toch niet echt vertrouwelijk. Of je nu wel of niet zwanger bent. In andere topic stond dat je net je ei hebt gehad.
Sorry wist niet dat je een vraag maar één keer mocht stellen, ben nog een groentje he Vind het moeilijk om dit onderwerp bij een bepaald item te plaatsen, maar enfin. Heb gisteren met de gyn gebeld. Het hcg dat gedaald is, wil niet meteen zeggen dat ik niet zwanger ben. Ze zei dat het de pregnyl kan zijn, die uitgewerkt geraakt, maar dat ik van mezelf waarschijlijk ook hcg aanmaak. Ik moet inderdaad mijn maandstonden nog krijgen. Mijn bloed is zo vroeg geprikt omdat ik vorige week een overstimulatie had van mijn eierstokken. Iets dat veel gebeurt, na een stimulatie met hormonen. Ze reageren dan op het hcg hormoon. Hoe lang blijft pregnyl in je bloed? Ik las hier ergens 10 dagen? Of zijn het er meer? Ann
Ligt eraan hoeveel pregnyl je spuit 5000 of 10000. Ze zeggen dat pregnyl een half life heeft, dus elke dag verminderd het met de helft. Dus 5000 volgende dag 2500, dag erop 1250 etc snappie? Weet niet op welke dag je een bloedtest hebt gehad? Ik bedoel dus na je pregnylspuit
Jij hebt al een zoontje zie ik? Ziet er een knap ventje uit! Heb jij ook problemen gehad met het zwanger worden of ging het vanzelf? 5000. De eerste bloedtest was 8 dagen na mijn eisprong en de tweede (gisteren) was de 13de dag na mijn pregnylspuit. Groetjes!
Dank je wel voor het compliment, ben erg trots op hem. En nee helaas ging hij ook niet vanzelf. We zijn nu in totaal 6 jaar bezig. Heb voor hem 2 miskramen gehad en na hem 3. Tygo heb ik gekregen met behulp van clomid en pregnyl en IUI. Okay 5000 eenheden die zouden na 8 dagen uit je bloed moeten zijn of eigenlijk heel weinig en zeker niet 2900. Maar het feit dat je op dag 13 nog op ruim 2000 zit lijkt me dat dat je eigen hcg moet zijn, maar voor 13 dagen na je ei is dat weer ontzettend hoog, kun je me nog volgen? Je hebt niet halverwege nog een dosis pregnyl gehad? Dat hoor je ook nog wel eens. Ben benieuwd wat hier uit komt. Hou je me op de hoogte?
Ja, dat is inderdaad nog veel maar misschien (heb ik eens gelezen) blijft het er langer dan 13 dagen in he. Heb es gelezen dat het tot 16 dagen kan gaan. Dus dat is vrijdag, de dag dat ik normaal ongesteld moet worden. Dus duimen dat de duiveltjes nog 9 maanden wegblijven! Ik heb geen tweede pregnylspuit gekregen. Bij mijn eisprong had ik ook 3 follikels, dus misschien is het een tweeling... dan is je hcg ook hoger, denk ik. Och, ik ben aan het dromen denk ik. We zien wel... Ik hoop echt dat er een deeltje hcg van mezelf bij zit.... Je weet dus heel goed wat ik meemaak, vind ik wel eens leuk. Zo iemand die beseft dat het niet altijd allemaal vanzelf gaat. In mijn omgeving lijkt dat uitzonderlijk. Iedereen probeert me wel te steunen, maar toch... Het is een lange weg he, als je erdoor moet. Maar je geeft me wel wat moed, als ik dat fotootje van je bekijk. Het lange wachten wordt ooit wel eens beloond zeker... Ben je nu momenteel met nog een behandeling bezig? Ann
Ja zeker is het een lange weg, en soms had ik ook echt op willen geven, maar als ik naar mijn manneke kijk dan weet ik dat het het waard is geweest. In mijn album staan nog 2 foto's van Tygo. En ja wij zijn nog steeds met behandelingen bezig, alleen nu ipv clomid hebben we puregon. Maar we hebben nu wel besloten we gaan nog voor 2 rondes inclusief IUI en dan stoppen we ermee. Je moet ergens een grens trekken he?! En tenslotte zijn we al gezegend met een gezonde zoon. Hey wie weet misschien zijn het er wel 3 Ben super benieuwd vrijdag, maar als je hcg zo hoog nog is denk ik dat je ook al mocht je niet zwanger zijn ook niet ongi wordt. Eerst moet dan die hcg uit je lichaam. Wel balen want testen heeft nu ook geen zin En er zijn er hier zat die je begrijpen hoor, zitten er genoeg in de mmm. Heel veel succes, ik blijf je volgen hoor
Vandaag nog steeds niets te zien... Ik denk dat ik een dikke week afwacht. Als ik dan nog niets merk, begin ik te hopen. Ik heb alleszins 2 maart al een afspraak voor een eventuele echo... Als het deze maand niet lukt, moet ik 3 weken terug even aan de pil. Ik heb na mijn eisprong namelijk een overstimulatie gehad aan mijn eierstokken. Die moeten dan even rusten, zei de gyn. Daarna start ik meteen terug met Menopur en dan inseminatie erbij. We deden het tot hiertoe steeds op 'natuurlijke' wijze, maar doordat mijn cyclussen zo lang lopen door al die hormonen, hebben we besloten om over te gaan tot inseminatie. Ik denk dat die kans dan groter is he? We zien wel he... Ann