Hoe lang bloedverlies door gesprongen vaatje/ adertje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnneLiesje, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Waarschijnlijk is er gisteravond bij mij een adertje/ vaatje geknap, waardoor ik nu af en toe met afvegen na het plassen wat bruin bloed aan mijn wc papier heb zitten.

Nu vraag ik me eigenlijk af, hoe lang kan dat duren. Moet dat binnen een dag over zijn of kan dat meerdere dagen duren?

Alvast bedankt weer voor het geruststellen ;)

2. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Geen flauw idee. Het klinkt (nog) niet zorgelijk, maar is natuurlijk wel vervelend...

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ja inderdaad, je maakt je toch druk als je bloed ziet aan dat papiertje, dus ik dacht als iemand nou kan vertellen hoe lang het ongeveer duurt, kan ik daar weer naar toe leven!

4. tinneke25

tinneke25 Lid

5 mei 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    hoi

ik heb het vandaag ook gehad, wat bruinverlies en bij mij is het na een paar uur gestopt. het was niet echt veel maar toch maak je ongerust he.
    ik zou me er niet te veel op focusen zolang het niet helder rood en pijn in je buik hebt zou ik me geen zorgen maken. geniet gewoon van je zwangerschap.

groetjes tinne

5. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik ben nu 9 weken zwanger en heb ook last van af en toe wat bruin/rosig bloed verlies. Afgelopen vrijdag ook. Hield zaterdag ook nog aan. Zondag hele dag over. Maandag beetje last van en dinsdag en vandaag weer niks.

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik heb daar al 4 weken last van. niet continu maar het blijft wel steeds terugkomen

maar gisteren een echo gehad en de baby was in orde dus

7. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Wat voor kleur is bij jullie het bloed verlies als ik vragen mag? Beetje vies vraagje misschien maar ik heb bruin/rosig. Nooit helderrood. Jullie wel?

8. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Heb ik ook wel last van.
    Toch al 3 echo's gehad (ook vanwege dit probleem), echter alles zag er normaal uit.

Meestal duurt het bij mij een dag of soms twee.
    Merk het ook erg dat wanneer ik een heftige en drukke dag heb (werk in het onderwijs) dat het dan weer op kan komen.
    Dus... rustig aan!

9. Niet meer actief

Ik heb er ook al een week of vier last van, komt ongeveer 2/3 keer per week voor en is helderrood en bestaat uit een plasje bloed.
    In het begin schrikken maar nu blijkt dan mn baarmoedermond gewoon heel gevoelig is.

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties, ik ben er weer wat geruster op!

Deel Deze Pagina