Hallo dames, Heeft iemand misschien tips waar ik kan vragen voor een muurschildering? Ik woon in Eindhoven, dus wil graag tips voor hier in de buurt.. Of misschien andere leuke tips op de muren op te fleuren? Ik hoor het graag!
Ik heb het zelf gedaan. Met een overhead projector een Sheet van winnie the Pooh op de muur geprojecteerd en deze zo overgeschilderd. Ging super goed en super goedkoop natuurlijk!
een dia ervan maken kan ook. En als je gaat inkleuren geeft het een mooi effect om in een 'vakje' niet een kleur te gebruiken maar meerdere te mengen voor een levendig effect. Dus bv rood, iets donkerder rood, streepje roze of wit erbij. Plakkaatverf voldoet prima voor een muurschildering.
heb een site ontdekt waar je stickers kan kopen, zitten hele mooie bij (en grote). Heb nu een spreuk op de livingmuur, heel mooi vind ik zelf. En het ziet er helemaal niet uit als een sticker, dat is nog het beste, iedereen denkt dat ze geschilderd is. Ook draakjes, piraten, kindjes, spreuken ed voor kinderen
http://www.muurschilderingen.mijnhomepage.nl/ Als je hier klikt op kids muren heb je hele leuke voorbeeldjes, ik ben echt gevallen voor de uiltjes en vooral degene waar je ook een donkere muur ziet waar staat: Sssst ik lig een uiltje te knappen (zoek maar op). Ben dit bij toeval tegengekomen toen ik zelf eens rond zat te kijken, weet niet of je er wat aan hebt hihi.
muurdeco.be Ze leveren ook in Nederland. Ik heb de raamsticker van het uiltje op de tak en de sticker van "yesterday is history, tomorrow is the futur en today is a gift, that's why the called it the PRESENT" Heel Mooi geworden, ik ga nu het draakje voor mijn zoon bestellen en nog iets snuffelen voor mijn dochter en nog een uiltje voor op een ander raam. Ook goede levering
Painted4-you - Schilderingen op maat Heeft bij ons de muurschildering gemaakt. Op haar site staan er nog veel meer. Ze komt uit Lieshout
Ik vind een boom op de muur ook erg leuk en daar kan je dan kleurige vogeltjes vlinders enz. opplakken en leuke gekleurde vogelnestkastjes. ik droom even mee....
Airbrushpietje.nl Echt super deze man! Hij heeft bij ons een schittere tekening gemaakt van Winnie the pooh. Wij konden iedere wallpaper kiezen van internet. Keuze zat dus.... Op zijn site staan vrij weinig kinderkamers maar hij kan het als de beste!!
Heb je speciale thema? Wij hebben hallo Kitty. Ik heb op 1 muur behang van hello Kitty, niet te druk en ziet er leuk uit, andere muur roos geverfd, op 3de muur 3d stickers van hello Kitty en muur gewoon wit gehouden en 4de muur ook wit, hangen toch gordijnen voor. Kamertje is echt mooi geworden en ben er Super blij mee. Ik wilde eerst ook muurschildering maar daarna besloten dat het leuker is om kamertje echt zelf klaar te maken.
Dankjewel dames voor jullie tips. Ik zal nog eens verder rondkijken.. Er zitten wel heeeele mooie tussen!
Ik lees stiekem beetje mee, wil zelf heel graag een muurschildering maken, hou van schilderem tekenen enzo maar weet niet xo goed hoe ik het moet aanpakken, dus ik leee mee
Ik maak muurschilderingen vanuit de losse hand als hobby.Jammer dat je zo ver weg woont. Dit was het kamertje van de oudste (muurschilderingen zitten er nog). Tijgertje 2.30 m hoog. Winnie de pooh 2.50 m breed. View attachment 339910 View attachment 339909
Ik heb ook weleens gehoord dat het met een beamer of projector ook prima te doen is (heb er alleen geen ervaring mee).
Bij de jongste een snelle verftekening gemaakt had toen verplicht bedrust maar de kamer was zo kaal (was binnen een half uur klaar). View attachment 339911