Wederom bandenpijn of bekkeninstabiliteit?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mama079, Feb 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    Hallo verloskundigen,

ik word weer een beetje nerveus en heb even geruststellende woorden nodig [
    Heb gisteren alleen stofgezogen en gedweild en had daarna flinke pijn halverwege mijn billen. Goed iets teveel gedaan. Vanmorgen was het over, maar nu zit ik op mijn werk en heb ik weer pijn in mijn rug. Dit voelt nu alleen echt zoals mijn menstr. ook voelt. (ook precies zoals het voelde toen ik mijn mk had, al begon dat met roze verlies) Kun je met deze termijn nog dit soort krampen hebben (als in groei-/bandenpijn)?

Ik weet wel dat ik dit met 5+2 ook heb gehad en dat stelt me iets gerust, maar ik heb vandaag een heeeeele lange dag op mijn werk en een ontmoeting met mijn nwe collega's etc en baal dat ik hier nu net last van moet hebben omdat ik nu weer even een onzeker momentje heb. Het is een trekkend/krampend gevoel wat vrij continu aanwezig is. Als ik zit is het vervelender dan wanneer ik loop. Het zit echt onderin mijn rug, aan beide kanten van mijn ruggegraat en dan in het midden, tussen mijn zijden en ruggegraat in. Als ik erop druk voel ik een bot (bekken?)

Heb wel met 7+1 en 9+1 (vorige week) een goede echo met een goed kloppend hartje gehad.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Mama079.

Het heeft waarschijnlijk te maken met het groeien van de baarmoeder of het verweken van je bekken.
    Helaas hoort dat erbij.
    Neem evt. paracetamol, dit kan geen kwaad in de zwangerschap.

Groetjes Ineke.

Share This Page