hoi binnenkort willen we op een rommelmarkt gaan staan.indoor. wat vragen voor t volgende shirts merk en geen merk broekjes merk en geen merk jurkjes merk en geen merk vestjes merk en geen merk hoe alles stallen?is kraam van 2,44*1 meter
Ik zou overal vaste bedragen voor vragen Geen merk tussen de 50 cent en 1,50 Merk tussen de 3 en de 5 euro Alles op maat neerleggen
helaas is t een plank met 2 schagen ernaadt mag niks staan.staan andere en er boven lijkt niks spannnen
Ik zou duidelijk zichtbaar proberen op te hangen en anders bakken met maat erop en of het voor meisje of jongen is met de prijs..... Als ik een bak zie waar ik gelijk voor jongen met de juiste maat kan kijken zou ik dit doen,. Maar heb je hele grote kraam en alles ligt door elkaar zou ik doorlopen. Ook zou ik kleine prijsjes doen...... Of als je bv 1,50 per stuk vraag. Dan 5 stuks voor 6 euro of zo....
Ik zou ook een kledingrek regelen kun je alles op maat hangen en sorteren! Zal ook tussen de 1 á 2,- gaan zitten (ligt er natuurlijk ook aan hoe mooi het ernog uit ziet.) Merkkleding tussen de 3 á 4,- Succes! Wanneer & waar ?
hier sta ik vaak op kinderkleding beurzen. wat wij doen en vaak goed ontvangen word is dozen per maat maken. dan kunnen mensen gewoon graaien terwijl ze weten welke maat ze bezig zijn. mensen waren echt enthousiast hoe goed het werkte. ik had vaste prijzen alles onder maat 80 0,50 cent. alles erboven 1,00. winterjasjes 2,00 slaapzakken 2,00 badcapes 1,50
Vind het ook altijd leuk om op een rommelmarkt te staan. In mei gaan we weer. Vorige keer 80 euro verdient!
Ik vind op maat ook het fijnst. Liever dat, dan dat ik een stapel moet nazoeken op de goede maat. En de prijs hangt zo af van de kwaliteit. 0,5-2 euro voor het merkloze. Voor merken iets meer, evt dat los ophangen/neerleggen ipv in bakken. Meer echt etaleren?
Het ligt er wel een beetje aan wat voor merken je hebt.. Ik vind bijvoorbeeld Mexx of Noppies geen merkkleding,denk dan eerder aan Ikks,Jottum,Z8,Burberry,Tommy Hilfiger enz enz.. Voor een Burberry-jurkje in goede staat kun je echt wel 10 of meer vragen.
Wij staan 27 januari en maken bakken per maat en alles zelfde prijs in de bakken heb eepaar duurdere dingen daar vraag ik meer voor maar leg ik ook apart . Ben erg benieuwd of het wat is
Huh Je zegt toch E'de?, expo hallen zitten in Hengelo, of bedoel je de Twentehallen? En via welke organisatie kun je boeken?
Zelfde als die jij noemde , en eerste keer daar dus ben benieuwd laatste keer rommelmarkt was heel vroeger