Vandaag en een week geleden heb ik een paar uur lang bruinverlies gehad. Toevallig heb ik beide dagen een echo gehad. De kleine is nu 1,4 cm en het hartje klopt; prima dus. Omdat ik niet wilde zeuren en zelf vind dat ik nu echt vertrouwen in mijn zwangerschap moet gaan krijgen (eerder MK) heb ik verder niet doorgevraagd aan de gyn. Als de gyn zegt dat het goed is waarom dan nog twijfelen? Ik heb daar nu een beetje spijt van want ik zit toch nog wel met het volgende: beide keren van het bloedverlies heb ik heel voorzichtig even met een vinger gevoeld. En beide keren voelde mijn baarmoedermond zoals tijdens/voor een eisprong: zacht en (duidelijk) open dus. Inmiddels is het bloedverlies weer over en heb ik niet weer gevoeld, lijkt me ook niet goed. Toch vraag ik me af of dit normaal is? Graag je reactie, alvast harstikke bedankt! Joyce
Hoi joyce, Je baarmoedermond veranderd door de zwangerschap daardoor onstaat er een klein kuiltje,dit kan aanvoelen also f het open staat maar is neit het geval. En indien het toch een beetje open staat is het geen probleem. Het vruchtje kan daar niet doorheen. Imke
Dank voor je reactie! Ik moet nu echt gewoon vertrouwen gaan krijgen en genieten van mijn zwangerschap ](*,) !