Wat is jullie meest favoriete en een echte topcamping in nederland o.a.: - schoon mooi sanitair - leuk zwembad - speeltuintjes aanwezig - evt. animatieteam Welke camping voldoet aan deze eisen??
ik vind persoonlijk het lierderholt in beekbergen (veluwe) nabij apeldoorn erg leuk. Is al enorm opgeknapt de laatste jaren.
Nee hoor helemaal niet Rijden normaal naar oostenrijk of italie dus alles ligt binnen de mogelijkheden
De Beerse Bilten, maar mijn persoonlijke favoriet is toch De Beekse Bergen. Alleen dat is het sanitair minder mooi/netjes dan op de Beerse Bulten. De Paalberg in (volgens mij Eersel of eerselen ofzo) vond ik ook heel erg leuk/goed.
De Paal in Bergeijk of Ter Spegelt in Eersel. Die liggen vlakbij elkaar. Je kunt bij beide ook als bezoeker terecht dus je hoeft niet eens echt te kiezen
Het Marveld in Groenlo. Je hebt een gedeelte met alleen huisjes, en er zit een camping gedeelte bij. Het buitenzwembad is echt super mooi! En het binnenzwembad is ook een aanrader. Veel speeltuintjes en van alles te doen.
MEt hele grote stip op 1 de kleine wolf in Ommen! echt super camping je hebt er alles ook in de buurt en er is altijd eits te doen, ik heb er 10 jaar gestaan! wil zo weer terug is ook al meerder keren uitgeroepen tot camping van het jaar, en komt regelmatig op rtl 4 voorbij met camping programma`s Echt een super camping! een echte aanrader