25 weken zwanger**barstende hoofdpijn**

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Grassprietje, 31 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ik heb de laatste dagen echt regelmatig last van bartstende hoofdpijn! Tevens voel ik me dan erg misselijk, en zie dan zwarte vlekke voor mijn ogen...Dit komt ineens zomaar aanzetten en gaat eigenlijk niet weg, pas nadat ik ga slapen (nacht rust)..Verder ben ik de laatste weken erg veel aangkomen, en houd ik vocht vast bij mijn enkels

Tevens ben ik de laatste weken echt vreselijk moe, en kan ik wel dagen lang slapen, zonder het idee te hebben gehad dat ik een nachtrust heb gehad.. Mijn bloeddruk is de laatste weken altijd oke geweest zo tussen de 120/65 en 130/75

Is dit iets om me zorgen over te maken, of waar ik mijn eigen vk over moet bellen? Of zie ik spoken en hoort het allemaal bij?
    Ik voel me er in ieder geval niet prettig onder, en hoop niet dat mijn kleine meid daar hinder van heeft...

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi claudia,

Wat heb je ondertussen ondernomen? Ik vindhet een hele goede reden om contact met je verloskudige op te nemen, een extra controle kan nooit kwaad!/ Geen zorgen om je kindje die zorgt heel goed voor zichzelf!

Groetjes imke

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Immie bedankt voor je antwoord...
    Ik moet a.s. donderdag weer voor controle komen...Misschien dat ik daardoor wel wat makkelijker denk van ooh dat kan ik dan wel overleggen...ik ben namelijk niet iemand die voor elk wisje wasje aan de telfoon hangt :rolleyes:

Een pluspuntje is dat ik de nacht van vrijdag op zaterdag voor het eerst weer heerlijk geslapen heb, en ook het idee heb gehad dat een goede nachtrust heb gehad...De hoofdpijnen komen wel regelamtig langs jammer genoeg...Maar ivm goede nachtrust te hebben gehad kan ik er wat beter tegen denk ik...

Ik wacht denk ik tot donderdag af, tenzij de hoofdpijn echt de spuigaten gaat uitlopen...

Deel Deze Pagina