vraagje schema

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door allwoman, 17 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallo allemaal,
    op dit moment krijgt mijn dochter van net 7 maanden dit:

6:00 bv
    7:30 boterham
    9:00 fruithapje
    12 uur bv en dan een boterham
    15 uur bv
    en 17:30 bv en daarna groente hap

ze drinkt al wat korter bij mij maar dat lijkt me niet gek gezien hoe goed ze eet..maar moet ik haar nu om 9:00 ook wat extra vocht geven? wat diksap of zo? en zo ja,hoeveel?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Extra vocht zou kunnen je kunt het proberen. Maar bv is op die leeftijd prima hoor je hoeft nog geen ander vocht bij te geven.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je voor je reactie~!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat ik begrepen heb is dat zolang je BV geeft, extra vocht niet nodig is. Pas als je het aantal voedingen omlaag brengt, zou dat nodig zijn.
    Er zit nu wel 6 uur tussen de twee voedingen 's ochtends, maar ze krijgt natuurlijk wel een fruithapje, waar ook wel het nodige vocht inzit. Maar ik lees even mee, want we zijn hier nu een week met bjvoeden bezig en ik vind het ook nogal een uitdaging om te bedenken wat je nu wel en niet allemaal moet doen, ;)

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dat wat jij zegt over vocht in het fruithapje ,had ik me ook bedacht idd..;)

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Extra vocht is niet nodig naast borstvoeding als je het op verzoek van het kind geeft... Ik zou zeker 's morgens vaker geven!

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik voed ook op verzoek! Ze komt zelf op deze tijden,dus neem aan dat ze ook wel eerder zou komen als ze trek had?

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Als je graag wil oefenen met een beker ofzo, zou je wel een beetje gekolfde melk aan kunnen bieden in een beker ;)

Persoonlijk vind ik tussen 6 en 12 geen borstvoeding geen optie... probeer haar voor het fruithapje nog wat te geven ;)

Deel Deze Pagina