Stuk natuurklei, kneden tot het de vorm van een kei heeft, laten beschilderen en een briefje ' je bent een kei van een papa' aan een paperclip erin duwen. Vervolgens hard laten worden. Krijgt mijn man zondag van mijn jongste. (Lang leve het kinderdagverblijf )
Of "je bent een kei van een papa" erop schrijven met een dikke stift. Wij hebben vorig jaar een 'schilderij' gemaakt voor papa met vingerverf. Een heerlijke kliederboel, maar wel leuk. Ook al een keer een voetafdruk gemaakt op papier met een lieve tekst en deze ingelijst. Heb zelf een tegeltje gekregen met een voetafdruk, ook leuk. Succes ermee!
op de crèche hier hebben ze een wc-rol houder gemaakt. wc rol vast maken aan een stuk karton met de tekst je bent een scheet van een vader erg grappig
Hier krijgt papa een goed gevulde snoeppot met de tekst; You're the sweetest dad Is hij vast blij mee
Ik heb vandaag een bioscoop bon gekocht, kunnen we lekker samen naar de film. Vorig jaar kreeg hij kaartjes voor het Rijskmuseum. Wordt een soort traditie om voor vaderdag quality time met mama cadeau te geven. Morgen ga ik aan de knutsel met mijn dochter, ga iets leuks maken met een foto van babyzwemmen. Op het kdv heeft ze ook iets gemaakt, maar dat heb ik nog niet gezien, is ingepakt. Ik denk iets van stof. Papa wordt verwend, heeft hij meer dan verdiend!
dit ia het geworden voor mn vader. voor vl ligt te drogen en weten we morgen pas of het gelukt is, hij krijgt een foto op hout.
Ik maak voor de opa's een windlicht van blik. Een blik goed schoonmaken gaatjes erin boren en dan verven. Als je het wilt ophangen maak je een ijzerdraadje aan vast. Voor mijn vriend wil ik een foto uitvergroten. Maar die is volgende week pas thuis dus dat heeft geen haast.