vaderdag knutsel ideeen?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinmonster, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    iemand leuke knutsel ideeen voor vaderdag, ons zoontje is 1 en wil met hem wat leuks maken.

2. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Stuk natuurklei, kneden tot het de vorm van een kei heeft, laten beschilderen en een briefje ' je bent een kei van een papa' aan een paperclip erin duwen. Vervolgens hard laten worden.

Krijgt mijn man zondag van mijn jongste. (Lang leve het kinderdagverblijf ;) )

3. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw

Of "je bent een kei van een papa" erop schrijven met een dikke stift.

Wij hebben vorig jaar een 'schilderij' gemaakt voor papa met vingerverf. Een heerlijke kliederboel, maar wel leuk. Ook al een keer een voetafdruk gemaakt op papier met een lieve tekst en deze ingelijst. Heb zelf een tegeltje gekregen met een voetafdruk, ook leuk.

Succes ermee!

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Papa krijgt van Ivan 3 leskaartjes voor babyzwemmen.. hebben ze mooi wat te doen met zn 2en :D

5. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    op de crèche hier hebben ze een wc-rol houder gemaakt.

wc rol vast maken aan een stuk karton met de tekst je bent een scheet van een vader :D erg grappig

6. Nati

Nati Niet meer actief

Geweldig! :D

7. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Hier krijgt papa een goed gevulde snoeppot met de tekst; You're the sweetest dad

Is hij vast blij mee:D

8. Nati

Nati Niet meer actief

Ik heb vandaag een bioscoop bon gekocht, kunnen we lekker samen naar de film. Vorig jaar kreeg hij kaartjes voor het Rijskmuseum. Wordt een soort traditie om voor vaderdag quality time met mama cadeau te geven. :)

Morgen ga ik aan de knutsel met mijn dochter, ga iets leuks maken met een foto van babyzwemmen.
    Op het kdv heeft ze ook iets gemaakt, maar dat heb ik nog niet gezien, is ingepakt. Ik denk iets van stof.

Papa wordt verwend, heeft hij meer dan verdiend!

9. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Die onthoud ik! Zal hier zeker ook in de smaak vallen.

10. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    dit ia het geworden voor mn vader. voor vl ligt te drogen en weten we morgen pas of het gelukt is, hij krijgt een foto op hout.

11. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik maak voor de opa's een windlicht van blik. Een blik goed schoonmaken gaatjes erin boren en dan verven. Als je het wilt ophangen maak je een ijzerdraadje aan vast. Voor mijn vriend wil ik een foto uitvergroten. Maar die is volgende week pas thuis dus dat heeft geen haast.

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb foto's gemaakt en bedrukt op een telefoon hoesje
    Zo is t geworden

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb dit met de meiden gemaakt.