Welke vragen over auto bij TTT/examen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 28 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb morgen mijn tussentijdse toets... ik ben benieuwd wat voor vragen aan jullie gesteld zijn bij de toets en later bij het examen.
    Wat werd er gevraagd over de auto? Over onder de motorkap en in de auto zelf.
    Ben niet zo bang voor het rijden (komt misschien nog :D) maar ben wel heel benieuwd welke vragen er meestal gesteld worden.
    En de situatiebevraging, hoe ging dat bij jullie?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Niks :cool: Alleen of ik het nummerbord 'daar' kon lezen; en geloof me, dat nummerbord daar kun je altijd wel lezen.

Mja, if it makes you feel better; mijn instructeur veranderd in een drill sergeant een half uur voordat de examens beginnen dus bij deze:

"Wat doe je als het blauwe lampje op het dashboard begint te branden? NEE, hard gillend weg rennen is geen optie, ANWB bellen en het vragen ook niet ;)"
    "Wat gebeurt er als ik op het A/C knopje druk? Ik zal je een hint geven: BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"
    "Wat doet dat rode lampje daar en waarom kun je dan niet wegrijden?"
    "Waarom begint de auto nu te piepen nu ik de deur open heb?"
    "Wat voor brandstof stop je in deze auto en hoe weet je dat?"
    "Wat is het verschil tussen dimlicht en stadslicht?"

*opent motorkap*

"Wat is dat?"
    "En dat?"
    "En dat?"
    "Waarmee controleer je dat?"
    "Bonusvraag; wat is dat?"
    "En de laatste dan maar..."

(Accu, motorblok, oliepeil, peilstok, ruitenwisservloeistof-bijvuldinges, remvloeistof-bijvuldinges)

Nou ja, als je bovenstaande antwoorden weet, komt het goed. En onthou maar dat er geen schietstoel in zit, dus dat je voortijdig vooral op alle knopjes moet drukken :D !!!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh, en succes :D !

It'll be fun, en dergelijke.

Deel Deze Pagina