Ons zoontje wordt steeds vroeger wakker smorgens. Gisteren was het zelfs half 6! Voorheen was het vaak half 8 Hij wordt in augustus 3 dus is nu ruim 2 en een half. Tussen de middag slaapt hij ook nog en slaapt dan gerust 3 uurtjes. Ik heb wel eens geprobeerd hem na 2 uur wakker te maken maar hij wilt dan echt zijn bed niet uit. Hij zegt dan letterlijk 'wesley lekker slapen'. Ook vraagt hij er iedere middag om, om lekker te gaan slapen. Als ik hem toch uit bed haal met tegenzin heb ik heel de middag een chagerijnig kind. Ook eet hij dan savond sniet om vervolgens savonds de boel op stelten te zetten. Wat moet ik hier nu mee. half 6 vind ik echt te vroeg! met half 7 neem ik al genoegen maa rhoe krijg ik dit voor elkaar? Moet ik bv een week lang hem na anderhalf uur slapen wakker maken? voor ik resultaat zie? Soms slaapt hij smiddags maar een uurtje en wordt dan zelf weer wakker dan is er niets aan de hand, maar smorgens is hij dan gewoon weer vroeg. Hij gaat savonds rond half 7 in bad en ligt vaak tussen kwart over 7 en half 8 op bed. Dus ook niet extreem vroeg. Wie heeft tips?