waterpokken krentenbaard of wat anders ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door irisnaomi, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons dochtertje nu 28 maand heeft sinds zondag ochtend toen we haar uit bed haalde deze plekjes ..
    Heb nog niet echt het gevoel dat het er meer worden .. Ook op haar billen zitten er een paar ...Zou het waterpokken kunnen zijn .. Onze oudste had het echt enorm veel zat helemaal onder incl koorts - de middelste weet ik niet omdat ze het kreeg toen ik tijdens de zwangerschap in het ziekenhuis lag en ze pas een ruime week later na geboorte bij jongste kwam inverband na die tijd nog ziekenhuis dus niks van meegekregen

Bijgevoegde bestanden:

2. Jaime

Jaime Niet meer actief

Ik vind het eruit zien als krentenbaard.
    Wat het ook is, je zal hier wel iets voor moeten krijgen van de huisarts, want het is duidelijk een infectie.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik zou even naar de huisarts gaan. Lijkt inderdaad op krentenbaard.
    Het schijnt te heersen. Mijn dochter had het onlangs ook.
    Vrij makkelijk te behandelen trouwens met een zalfje.

4. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje had dat ook en ook op ze billen bleek een allergische reactie op voedsel hij dronk en at niks voor meer als 24 u eerst na dokter die zei het is schimmel deselfde avond naar de ehbo gewoon gegaam wamt hij bleef alleen mr huilen. En moeite met slikken. Het begon ineens ochtend zo

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bij ons zag de krentenbaard er anders uit. Ik vind het lijken op een schimmeltje, mogelijk mede veroorzaakt door zweten. Je dochter heeft geen speentje of wel?

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
  7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Het is hvm ziekte 99%
    Straks komen nog rode stipjes op voetenzolen en handen en gaat jeuken.
    Doe je niets tegen is super besmettelijk ook 9-11 wk lang via ontlasting.
    Volwassene 1 op 10 krijgen dat.
    Als dat hard gaat jeuken kan je finistil druppels geven of andere antihistamin via ha of koelzalf.

8. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Zo zag bij onze dochter krentebaard eruit 4 weken terug... heerst ook erg nu even naar de HA

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Dit lijkt inderdaad wel veel op krentenbaard, herken het van m'n dochter. Zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan.

10. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Lijkt mij overduidelijk hand-voet-mondziekte. Zitten er ook plekjes op haar vingers en voetzolen?

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Krentenbaard of hand-voet-mondziekte. Bij de eerste krijg je gelige korsten op de plekjes.
    Onze jongste had ook rond haar mond allemaal plekjes waarvan ik niet goed wist wat het nou was. Vorige week ineens loslatende nageltjes, dat bleek bij hvm-ziekte te horen.

Deel Deze Pagina