Vraagje stopweek

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door xhiipheiidx, 2 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xhiipheiidx

    8 mrt 2011
    36
    4
    8
    Hoi dames.
    Ik heb een vraagje ik slik de pil al heel lang door zo'n 5 jaar ivm heftige klachten...dit ging altijd goed nu was ik vorige week gewoon de pil aan het slikken en kreeg na 5 jaar een bloeding... ik ben toen gestopt met de pil om een stopweek in te lassen . Het was nog lang goed gegaan. Maar nu weet ik het dus even niet meer zo goed ik heb op zondagavond de laatste pil ingenomen en op maandag kreeg ik dus de bloeding dus toen geen pil meer genomen maar.moet ik dan nu vanavond weer een pil in nemen of maandag avond... ik ben zo bang dat de stopweek te lang word en ik niet meer beschermd ben... alvast bedankt voor eventuele reacties
     
  2. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Je stopweek duurt zeven dagen, maandag was de eerste dag, dus vandaag is de laatste. Morgenavond begin je dan weer opnieuw, dan ben je nog steeds beschermd. Je mag uiteraard wel al vanavond weer beginnen, dan heeft je stopweek een dagje korter geduurd.
     
  3. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.414
    3.965
    113
    noord holland
    Je hebt 7 pilloze dagen. Dus als je op zondag de laatste neemt, dan begin je een week later weer op de maandag.
    Toevallig laatst de bijsluiter van mijn dochter gelezen die met de pil begonnen was.
     

Deel Deze Pagina