Meiden, we worden gek hier.. Mijn man heeft mij op facebook, maar kan de berichten die ik plaats op de openbare startpagina niet zien.. Hij kan wel op mijn tijdlijn kijken en ziet dan ook alles, maar berichten die ik algemeen plaats ziet hij dus niet.. We kunnen dus NIET vinden waar dit aan ligt. Dit heeft hij ook met nog 1 vriend, de berichten van de rest kan hij wel gewoon zien. Ik ben niet geblokkeerd bij hem, ik ben gewoon vriend. Overigens ziet het het wel als ik op een bericht reageer van een gezamelijke vriend. Maar vanmiddag plaatste ik dus een paar foto's, die gewoon door mijn vrienden gezien mogen worden OP de beginpagina zegmaar en die komen er bij hem dus niet op. Net als dat mijn status voor hem dus ook niet zichtbaar is etc... Iemand die hier iets van kan bakken?
kan het zijn dat de tijdlijn van 1 van jullie niet zichtbaar is voor Vrienden? maar op aangepast staat of "alleen ik"? dan kan je dingen nl niet zien ook geen berichten op de tijdlijn e.d.
Ik heb dat ook met iemand gehad. Ik zag wel als ze reageerde maar ik zag niet haar updates. Was heel makkelijk aan te zetten, moet even voor je kijken.
Komt ie; Hij is naar zijn eigen tijdlijnpagina gegaan. Klikte op "informatie bijwerken" Rechts bovenin, naast zijn naam op "over facebook" geklikt. Dan op "vrienden".. Ga op met het pijltje op "vrienden" staan, àchter de naam van desbetreffende vriend. Klik op "instellingen" En dààr had hij bij mij "alleen belangrijke updates" staan. Dit heeft hij veranderd naar "alle updates" en nu kan hij mijn activiteiten op de startpagina weer zien. Maar enkel nieuw geplaatste berichten, degene die ik vòòr dit alles heb geplaatst ziet hij niet.. Heb je dit alles gedaan, moet je je vriend ook ff laten checken of hij/zij dit ook wel goed heeft staan..
Dank je wel. Nu ik kijk zie ik ineens dat ik niet het vinkje aan heb staan 'weergeven in nieuwsoverzicht' domme ikke.