zoooo ontzettend moe..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Xaneda, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xaneda

Xaneda Actief lid

5 mrt 2009
    103
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Allereerst de beste wensen natuurlijk! Ik heb even een vraag; ik ben eigenlijk deze hele zwangerschap al moe en vaak niet lekker (ben nu 22 weken zwanger). Afgelopen twee weken was mijn man vrij en dat was maar goed ook, want uit mij komt echt niks nuttigs. Nu heb ik wel last van zwangerschapsischias, maar verder ben ik ook erg moe en hoest ik me deze twee weken een ongeluk. Zou dit nu allemaal komen omdat dit mijn derde zwangerschap is en ik er al twee heb rondlopen van vier en twee jaar oud? Uiteraard is het allemaal voor een goed doel, maar ik vind mezelf niet echt gezellig op het moment voor de rest van mijn gezin..

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja, een derde zwangerschap is best pittig. Eet je gezond en gevarieerd? Neem je multivitaminen voor zwangeren? Blijf je wel in beweging? Dat is allemaal belangrijk, naast op tijd en voldoende slapen.

Mirjam

3. Xaneda

Xaneda Actief lid

5 mrt 2009
    103
    0
    0
    Hallo Mirjam,
    Ja dit doe ik allemaal al, maar het lijkt op dit moment niet veel uit te maken... Ik heb het gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen!
    Eten heb ik wel wat meer moeite mee, ik heb nergens trek in lijkt het wel, maar probeer toch aan mijn groenten en fruit te komen. Heb je nog tips??

Deel Deze Pagina