Bijna gevallen met de fiets

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wwrr, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Gisteravond zat ik op de fiets en ik was een beetje dom bezig. Het was namelijk laat, en donker en dan bel ik altijd even met mijn man onderweg naar huis. Dat vinden we beide wel een veilig gevoel. Nu had ik een andere fiets bij me, die wat hoger was dan mijn eigen. Toen ik bij een kruispunt kwam moest ik afstappen en dat deed ik nogal onhandig, mijn ene voet reikte net niet tot aan de grond, zoals ik dat gewend ben, en ik viel dus bijna opzij met de fiets. Ik had de fiets nog gewoon in een hand en ben niet op de grond gevallen. Het komt erop neer dat ik heel scherp naar de zijkant boog en dus zeg maar heel ver strekte. Dat deed wel eventjes pijn aan de zijkant van mijn buik, maar ik schrok vooral heel erg, omdat ik bang was dat het misschien wel kwaad kon voor de baby. Die is nog altijd lekker aan het schoppen en de pijn was ook zo weer verdwenen. Denken jullie dat het gewoon mijn banden waren, waar even hard aan werd getrokken door mijn rare beweging? Zou dit kwaad kunnen, en als ik nu nergens last van heb en de baby ook gewoon normaal reageert zal het toch wel wat meevallen?

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Vervelend. Zelf laatst in de badkamer gevallen. Toch even laten nakijken door de vk, merkte dat ik daar zelf veel stress van had en slecht in mn vel zat. Wist ergens ook wel dat er niets aan de hand was. Maar toch een hele geruststelling om dit even bevestigt te krijgen van de vk.

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Lijkt me wel dat het je band was..

Ik heb t soms als ik iets wil pakken naast mij wat iets verder weg staat, en dan probeer ik t zittend te pakken en buig dan naar de zijkant en dan kan het soms net te ver zijn en word er even heel hard aan die band getrokken.. doet soms even flink zeer!! ;)

En denk als je baby nog steeds hetzelfde doet en jij hebt geen last dat het goed zit hoor :).. En als je het toch fijn vind als de vk even kijkt dan moet je gewoon even bellen.

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Onlangs ook meegemaakt. Zijn volgen smij gewoon je banden zolang je je kindje nog steeds voelt bewegen.

5. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Bedankt maar weer dames, best heftig af en toe dat je je zo snel zorgen maakt om zo'n kleintje in je buik.

6. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    is normaal dat je je zorgen maakt ben zelf bij de eerste met de honden flink gevallen. idd even laten na kijken

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik liep met een week of 28 heel dom tussen mijn 3 ponys door terwijl ik ze op de wei zette.

Heel dom kwam ik tussen ze in te staan en de een wilde de andere trappen en raakte mijn hand, bovenbeen en zijkant buik.

Deed echt even heel veel pijn, de verlos was totaal niet ongerust want de beeb zit heel goed ingepakt in je buik.

Moest de bewegingen in de gaten houden en zolang hij goed bewoog was het in orde.

Je schrikt je tepletter en als je ognerust bent ga je gewoon op controle voor je eigen geruststelling hoor.

Deel Deze Pagina