Gisteren mn temp nog heerlijk hoog en vandaag als een gek gedaald gisteren 37,1 en vandaag 36,7 betekend dat nu dat mn ongi eraan komt want dat zou voor mij hel vroeg wezen nog nooit gehad zo vroeg namelijk wie oh wie kan mij helpen
He Danjo, Ik had gisteren ook een temp daling van 0.4 en vanochtend weer een stijging van 0.2. Gisteren dacht ik ook dat mijn ongi eraan kwam vond ik ook een beetje vroeg. Als je naar de tempkaartjes kijkt dan zie je dat het vaker gebeurd een daling in je temp. Ik hoop voor je dat het vals alarm is... [-o< Groetjes Diaantje
dat hoop ik ook Nou heb ik ook inwendig onderzocht en nu ligt mn baarmoeder ook weer heel hoog en het is allemaal wel zacht daat van binnen en neem wit slijm mee
bij steeg me temp naar me ei en een week erop zakte hij weer voor een dagje. ik dacht o dan zal het deze maand wel weer niet raak zijn. maar hij begon weer te stijgen en ja hoor ik was zwanger. nu blijkt dat de tempdip me innesteling is geweest had die dag ook al ongiepijnen en die verdwenen daarna ook weer.
ja dat slijm had ik ook heel erg en niet alleen bij inwendig onderzoek Ik hoop het ook meid, hou er wel rekening dat het tijdens een innesteling nog fout kan lopen he Ik ga in iedergeval keihard voor je duimen!