wanneer is nu mijn eiersprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by dwazie1980, Apr 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    Hallo allemaal...

Na lang twijfelen wil ik eigenlijk toch wel heel graag een tweede kindje..
    Maar nu heb ik op 4 april (na 6 jaar) mijn Mirenaspiraal eruit laten halen.. en op vrijdag 6 april ben ik als een achterlijke ongesteld geworden... die week voor 6 april was ik ook al ongesteld en nu weet ik natuurlijk niet wanneer mijn eiersprong is....wie kan mij helpen en heeft hier ervaring mee...

Oh wat is NOD!

bedankt alvast

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

NOD=niet ongesteldheids dag (ofzo) hihi, dus de dag waarvan je hoopt niet ongesteld te worden..

En je eisprong...pfff...als je ervan uit gaat van standaard, is het vanaf het moment dat je ongesteld bent, 14 dagen daarna. Maar ik heb bv pas op dag 18 mn ei. Dus het verschilt heel erg per vrouw.

Veel succes!

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    oh hahaha NOD ik hou hem erin... Niet dat ik nu weet natuurlijk wanner mij NOD is....Ik denk dat ik zal moeten afwachten.... ik voel me zo vruchtbaar als het maar kan dus ik ga gewoon aan de slag hihi

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

Apr 12, 2007
    1,090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Je kunt ook temperaturen of gebruik maken van ovulatietesten om je ei te vinden. Veel succes!

5. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    hoi

Ik denk dat je nog ff moet wachten tot je eerst volgende ongi, want het is nu nog ontregeld en je weet je cyclus nog niet en :) dan word het iets makkelijker om je eisprong te bepalen. veel succes. Onze dochter is pas 7 geworden en wij gaan er ook weer voor heb ook lang getwijfeld.

groetjes maica

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    Hoi Maica...

Oh echt... wat geweldig om iemand mee te maken die het zelfde twijfel had..... ik vind eigenlijk het leeftijdsverschil te groot maar verheug me nu eindelijk wel heel erg op een nieuwe zwangerschap....

ik wacht gewoon rustig af.. en ondertussen lees ik hier de verhalen en leef ik met ieder van jullie mee

groetjes

nathasja

Share This Page